Niddy Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei! Jeg ønsker det beste sengetøyet som penger kan kjøpe. Eller i hvertfall utrolig bra sengetøy. Helst med høyest mulig "thread count". Det skal kjennes så mykt som mulig, å være mulig å vaske i vaskemaskin. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Ta ein tur i diverse møbelforretningar og liknande som sel sengetøy. Det mjukaste er ikkje alltid det beste etter min meining. Flanell er ganske mjukt, men bomull i god kvalitet er glatt og veldig komfortabelt. Kunstfiber er ikkje noko fan av, det blir for hardt. Krepplaken og liknande blir ikkje aktuelt etter ein har prøvd noko betre. Endret 6. februar 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hva som er det beste, er veldig individuelt etter hva folk selv liker. Noen liker bomull, noen liker flanell, andre liker sateng o.l. Jeg personlig foretrekker sateng. Dra på møbelbutikker, eller butikker som selger slikt, som Kid eller Princess. ~ Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå