protoneedhelp Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg bruker nå windows 7. før jeg begynte med windows 7 brukte jeg windows xp. Da kunne jeg ha 2 skjermer på 1 pc. Jeg kobla en ledning fra min laptop til min tv. nå er det ikke mulig lenger. Jeg har sett på en video, hvor det vises hvordan dette gjøres, men i videoen startet de med 2 skjermer som er tilkoblet og det er ikke det jeg lurer på. Så, har noen hatt lignende problem? og som kan hjelpe meg? takk på forhånd Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ha i baktanke at det kan være opphavsrett-blokkeringer for å ikke kunne recorde tv-programmer etc.. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Koble TV til PC, høyreklikk på skrivebordet og Skjermoppløsning. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Koble TV til PC, høyreklikk på skrivebordet og Skjermoppløsning. det går ikke. vanligvis er det ''skjerm 1'' og ''skjerm 2''. Men nå er det bare skjerm 1 som er der. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Koble TV til PC, høyreklikk på skrivebordet og Skjermoppløsning. det går ikke. vanligvis er det ''skjerm 1'' og ''skjerm 2''. Men nå er det bare skjerm 1 som er der. Trykk på "Gjenkjenn" Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Koble til tven og trykk på windowsknappen+p Om det bare er en skjerm der, så har du ikke installert driverne til skjermkortet, og det må du i så fall gjøre. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ha i baktanke at det kan være opphavsrett-blokkeringer for å ikke kunne recorde tv-programmer etc.. Siden når kan man ta opp fra TV via den samme tilkoblingen som man bruker til å sende signaler fra PC til TV? Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Koble til tven og trykk på windowsknappen+p Om det bare er en skjerm der, så har du ikke installert driverne til skjermkortet, og det må du i så fall gjøre. har hatt 2 skjermer før, men nå er den skjermen borte.. hvordan innstalere jeg en skjerm til? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du må installere driverne til skjermkortet. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Du må installere driverne til skjermkortet. hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du må installere driverne til skjermkortet. hvordan gjør jeg det? Vet du hva slags skjermkort du har? Da kan vi hjelpe deg å finne de riktige driverne. Hva slags PC har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå