tomacro Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei. Noen som har noe formening om hva som er den beste HTC /Andorid telefonen? Det jeg er ute etter - God skjerm - bra nettleser - HD kamera? - stor skjerm dette er par av kriteriene jeg ser også den htc 7 trophhy er ute også, noe formening om den? har ikke sjekket noe særlig rundt den,heller ikke testet så Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Vent på MWC og se hva som kommer Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 mwc? kan du utdype deg litt?hehe Lenke til kommentar
belenix Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Her: http://www.mobileworldcongress.com/ Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 takker, nye tlf som blir annonsert altså, men det som kommer ut her,kommer vell ikke i Norge lenge etter er det ikke slik det funker? Jeg kan tenke meg å kvitte meg med min htc hd2 for å kjøpe meg en annen htc tlf. Er rimelig lei windows om dere skjønner. Hva vil dere si om google nexus telefonen? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er uansett verdt å vente èn uke til. Om du ikke vil vente til mars/april for ny telefon så vil i alle fall prisen på nåværende modeller sannsynligvis falle når nye flaggskip annonseres. Nexus S og Optimus 2X er jo begge rett rundt hjørnet HTC ryktes å få en dualcoretelefon lansert på MWC Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvis du ikke vil vente kan du ta en titt på: HTC Desire HD eller HTC Desire Z eller HTC Gratia Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er ikke noe å vente på lenger. MWC er over Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Om pris også spiller en rolle vil jeg trekke frem Htc Desire. Den er et knallkjøp Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er ikke noe å vente på lenger. MWC er over Det er vel fortsatt en stund til disse avslørte mobilene under MWC er å se i butikk! Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 i stedet for/i tllegg til ny mobil så kan du jo legge innpå andriod på hd2en (hvis du liker å mekke litt på mobilen) les mer i denne posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå