Bllink Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det er DA du må begynne å åpne porter.. Bruk denne sida: portforward.com, forklarer enkelt og greit, hva du skal åpne og hvor du skal åpne det. Du finner modemet i lista, og etter der finner du spillet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Feil tråd, Endret 2. mars 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
haxxor508 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Hei igjen Eg har som tildigere sagt har eg NAT type open nå. Men eg låner Black Ops av ev venn nå og det funker ikkje å joine party til andre folk, eller at dei joiner meg. Er det porter som må opnest da ? og på www.portforward.com så finner eg TCP og UDP porter... På min ruter kan eg ikkje velge mellom TCP eller UDP EDIT : typo Endret 6. mars 2011 av haxxor508 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Om du ikke får joinet andre, eller omvendt så er det ikke sikkert det er du som har problemet. Kan være noe server trøbbel eller noe i den dur. Er ikke så kjent med din router, men SKAL gå ann å velge mellom TCP og UDP, du er sikker på du er på rett plass i router menyen? Lenke til kommentar
haxxor508 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Eg tenkte at det var noe i den duren at det var serverproblemer, siden det funker fint på MW2. På ruteren går eg inn på NAT -> Portforward også kan eg velge "user define". DÅ kan eg skrive inn hvilken IP eg har, port nummer, og det er det. Eg kan laste opp bilde av det når eg kommer heim fra skolen idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå