secrets Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei. Det har seg da slik at jeg var ute i går, da møtte jeg en jente som jeg har møtt endel ganger før. Hu er jævla kul og alt det der, og vi har snakket endel sammen på facebook ( hu la meg til første gang vi møttes hvis jeg husker riktig) Vi har en ganske god tone, morsomme samtaler (Føler hvertfall jeg ) Og jeg kunne godt tenkt meg til og kanskje se om det kunne skjedd noe der. Det som da skjedde i går var at hun kom litt senere en meg og jeg var egentlig ikke klar over at hun skulle komme så jeg bled veldig posetiv overasket. Jeg satt med noen venner da hun kom, og hun satt seg et annet sted men jeg gikk stadig bort dit og snakka med henne før jeg "sirkulerte" litt ettersom jeg er på det utestedet ganske ofte og kjenner mange der. Snakket med henne mer eller mindre vær gang jeg gikk forbi og så henne, en av gangene spurte jeg om hu hadde telefonen sin der og hun sa nei og jeg svarte med " ja det var jo synd for da gikk du glipp av den fantastiske muligheten til og få nr mitt" da forsvant hun et lite øyeblikk og henta en penn, så jeg skrev det da på hånda hennes og hun skrev sitt på hånda mi. Etterhvert stakk noen av kompissene mine på nach og jeg bled igjen siden det var fortsatt var ganske "tidlig" på kvelden ( kl var 2 eller noe ) og endte da opp med og sette meg med hu og noen venner av oss. Vi har morsomme samtaler og alt går greit, hun sitter og jeg står siden det er ganske fult der så tilsutt sa jeg i en morsom tone " eye bitch let me sit" hun reiste seg og sa " jaja sef " og smilte. Så sa jeg sett deg på fanget mitt så får du og sitte, det gjorde hun da og vi snakket endel sammen og med mange andre. Hele tia så strøyk vi hverandre på beinet eller holdt hender osv. Helt på slutten av rett før det stengte kødda vi litt og endte opp med og rote litt før det stengte. Så stakk jeg hjemover. Nå lurer jeg på om jeg skal sende en meld ? og evt hva den bør " inneholde" eller om jeg ikke skal. Jeg er ikke helt evneveik men tenkte at det kan være lurt med litt "hjelp" litt små rotete innlegg, sikkert noen skrivefeil også men det får bare være Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Vil du sende melding, så sender du melding, og skriv akkurat hva du føler for å skrive. Vil du ikke, så sender du ikke. Det er faktisk ikke verre enn som så. Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 hmm... hadde jeg vært hu jenta hadde jeg forventet en melding eller telefon ikke skriv alt du føler på engang da, lykke til Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Det som da skjedde i går var at hun kom litt senere en meg og jeg var egentlig ikke klar over at hun skulle komme så jeg bled veldig posetiv overasket. Trodde det var snakk om en helt annen slags komming her høhø Endret 8. februar 2011 av luxuslexus Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Be henne på en date. Kino, kaffe, film hos deg, mate ender, bowling, skøyte, osv osv. Standard melding er: Hei det er XYZ. Du virker som en utrolig søt jente, men jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg. Har du lyst til å ZYX? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå