Daniboy89 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Drømte en merkelig drøm i natt, men skjønte fortsatt ikke at jeg drømte som mange andre gjør... Natt til i dag drømte jeg at vi var på ski på toppen og alt virket normalt så langt. Så skulle vi kjøre ned igjen og jeg finner ut at jeg ikke har noen hansker. Jeg leter og leter men finner ingen, plutselig er jeg hjemme hos kompisen min for å lete etter hanskene, leter over alt til jeg ser noen andre venner som spiller et spill, som jeg og blir med, og plutselig er jeg borte fra fjellet. VILLE DRØMME AT JEG KJØRTE NED!!!!!!!!!!! Hvorfor i alle dager kunne ikke jeg skjønne at dette var en drøm? Lenke til kommentar
Harald Husum Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Dette er helt normalt, og det er ingen ting i veien med deg. Sov godt Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 skjønner at det er normalt da, hehe, thats tha problemo Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det krever trening. Hvis du fokuserer, kan du lære deg å tenke rasjonelt i drømmer. Selv hadde jeg et gjennombrudd for et par dager siden. Drømmen min begynte hjemme hos mora mi, men så var jeg plutselig ved huset til besteforeldrene mine, som bor 6 timer unna. Da forsto jeg at jeg drømte. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du må ta kontrollen. Forøvirg så er det ekstremt fint å kunne.. som å faktisk kunne ha sex med george clooney i drømmen, istedet for å nesten akkurat få det til og så våkne! Jeg var fornøyd da jeg våknet den morgnen! Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 haha, har egentlig mine tvil i at en drøm kan bli lik virkeligheten. Følelser osv vil neppe forekomme i en drøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå