ppplll Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Her er noen tv serier jeg liker Prison break Two and a halv men Lost The walking dead Chuck Person unknown 24 Mot i brøstet Kongen av queens The A-team Noen som kan anbefale noen nye serier til meg? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Dexter Breaking Bad Generation Kill The Pacific Bones Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Mad Men Shameless (US) The Office (US) How I Met Your Mother Band of Brothers Twin Peaks Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Støtter disse med glans: Shameless US Band of Brothers Mad Men The Pacific Breaking Bad Dexter Å legger til Sons of Anarchy, og Justified. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som har sett Persons unknown? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 House er ganske god underhaldning. Lenke til kommentar
Gnurpen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Persons Unknown hadde potensiale, kult plott med at 7 personer blir bortført og våkner opp på et hotell og må finne ut hva de har tilfelles Det som ikke var kult var at karakterene var ganske todimensjonale, brydde meg ikke noe om hva som skjedde med dem. Og jeg likte heller ikke enkelte overnaturlige ting, som lyset de kjørte inn i når de prøvde å komme seg ut av hotellet, eller kraftfeltet rundt. Akkurat det greiene der ble litt for Lost-aktig for min del. Slutten på Persons Unknown er uansett tragisk, spesielt med tanke på at vi aldri kommer til å finne ut hva som skjer videre. Uansett, hvis du likte Persons Unknown så bør du sjekke ut Twin Peaks og Harpers Island. Men ikke les for mye om Harpers Island før du ser det, det er spoilers overalt om hvem morderen er. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Får være litt utradisjonel og ligge på Royal Pains. Jeg har sansen for den serien iallefall! Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 The Office (US) The Office (UK) mener du vel... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Gjør nok ikke det, nei. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Den er ca. dobbelt så genial, men hver sin smak Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvorfor? Det er lagd av samme folka. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvorfor? Det er lagd av samme folka. eh nei? Ricky Gervais og Stephen Merchant har vært med på å lage 2! av episodene, men de lager ikke usserien... Forøvrig synes jeg det er rolleprestasjonene som gjør ukversjonen bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå