mr.saxy Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei, skal kjøpe et Cooler Master elite 310. Trenger jeg noen ekstra vifter i kabinettet? Tar også i mot forslag til vifter. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Dette var dagnes Sjekk der du kjøper hvilke vifter som følger med. De er garantert ikke de beste som finnes, men om du trenger flere kommer an på hva du skal ha inni. Lenke til kommentar
mr.saxy Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Men hvilke vifter anbefaller du? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Beste kjøpet er de billigste + en viftekontroller. Vifte på 50 eller 100% utgjør ofte bare 1c. Evt kun viftekontroller om viftene følger med. Lenke til kommentar
mr.saxy Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Okei er denne grei? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319498 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Ja, for 3 vifter. Jeg har den samme selv. Sjekk prisen på 4-6 også før du evt kjøper. En slik lønner det seg å ha uansett om du vil ha noe som går stille. Ser ut som kabinettet har plass til den også siden du ikke skal ha floppy. Endret 6. februar 2011 av War Lenke til kommentar
mr.saxy Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 sorry for at jeg spør men hva er floppy? er ny her Lenke til kommentar
mr.saxy Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Okei takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå