RoaldAndreas Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei. jeg har et problem. Jeg har 2 drikkeglass som sitter fast i hverandre og får ikke løsnet de på noen som helst måte. Har prøvd å varme det ytterste glasset, men det vil fortsatt ikke løsnes. Hvordan kan jeg få de i fra hverandre igjen?? Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Prøv å ha is/meget kaldt vann i det innerste, samtidig som du varmer det ytterste. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ta litt zalo ved kanten også, sånn at skulle det bli en liten glippe sklir det inn og gjør det glattere. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 kast de i gulvet/veggen 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Prøv å ha is/meget kaldt vann i det innerste, samtidig som du varmer det ytterste. DEt ytterste vil da utvide seg, noe du ikke ønsker, det vokser ikke, materialet utvider seg - i alle retninger. Ha begge i iskaldt vann fyllt med zalo. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) ROFLMAOWEP (Rolling on the flor laughing my ass off while eating pizza..) Endret 6. februar 2011 av Crazyjoey 1 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 ROFLMAOWTTGTTGOOEO (Rolling On Floor Laughing My Ass Of While Trying To Get The Two Glasses Out Of Each Other) 5 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 ROFLMAOWTTGMPOOMP (Rolling on the floor wile trying to get my phone out of my pc) 1 Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei. jeg har et problem. Jeg har 2 drikkeglass som sitter fast i hverandre og får ikke løsnet de på noen som helst måte. Har prøvd å varme det ytterste glasset, men det vil fortsatt ikke løsnes. Hvordan kan jeg få de i fra hverandre igjen?? Kjent problem - som heldigvis så langt har løst seg for oss etter litt lirking. Jeg har ingen velprøvd løsning, men jeg ville lagt begge glassene i fryseren og deretter håndvarmet det ytre glasset. Spent på å høre hvordan det går! Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå