inztinct Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Heisann! Jeg har en gammel som jeg velger og kalle den, her er link : http://www.dinside.no/396200/acer-aspire-5720zg Saken er den at jeg har nettopp installert win7 ultimate til den, og jeg har leitet i noen timer nå etter drivere til de som ikke har fått drivere av win7 allerede. Men finner ikke noe som kan hjelpe meg =/ Noen som har noen tips ? Endret 6. februar 2011 av inztinct Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Den er jo ca 4 år gammel. Hvorfor skal Acer bruke penger på å lage drivere til en slik gammel laptop som kun et fåtall bruker idag, og enda færre som faktisk velger å oppgradere den til W7? Litt feil rekkefølge å lete etter drivere etter at du har installert nytt OS Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Installer på vanlig måte og la windows update finne oppdateringene. Finner ganske mange. Installer evt Drivermax og betal ca 65 kr for en 30 dagers lisens og oppdater alle drivere. Har Win 7 på samme maskin selv og det funker fjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå