Groffse Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei, jeg har et nokså eneklt spørsmål: Hvor kan jeg få sett Chelsea - Liverpool kampen på nettet? Da tenker jeg på en lovlig betalt måte. Har prøvde vglive før, men de sender ikke engelsk fotball (?) i alle fall ikke denne. Har hørt om Sumo eller noe, prøvde å se Barca - R.madrid (5-0) kampen der, men fant den altså ikke. Så..? Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei, jeg har et nokså eneklt spørsmål: Hvor kan jeg få sett Chelsea - Liverpool kampen på nettet? Da tenker jeg på en lovlig betalt måte. Har prøvde vglive før, men de sender ikke engelsk fotball (?) i alle fall ikke denne. Har hørt om Sumo eller noe, prøvde å se Barca - R.madrid (5-0) kampen der, men fant den altså ikke. Så..? tv2 sumo Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=2 Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Må jeg ha en bruker? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ja, og det koster penger. Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Kan jeg betale bare for 1 kamp? Jeg vil ikke ha noe abonnement. Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Når jeg skal lage en ny bruker eller få tilgang så må jeg velge et abonnement. Sumo Gull, Sumo Sport, Sumo Pluss og Sumo Basic. Sumo pluss og basic dekker ikke liverpool kampen. Det er det her jeg ikke vil, jeg vil bare betale for en kamp. Går det ann og hvordan? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Tydeligvis at det ikke er mulig lengre. Du får stikke på en pub eller noe. Men sumo sport koster 99kr for en uke, det er jo grei pris også er det bare å avbestille etter en uke. Endret 6. februar 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Hehe, da får jeg nok heller streame kampen på en annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå