UrgeLoL Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har kjørt meg helt fast her. Prøver jeg å bruke paypal, så ønsker min amerikanske paypal konto at jeg verifiserer kontoen med kredittkort. Noen forslag? Lenke til kommentar
Imaul Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Tror ikke Netflix er for europeiske innbyggere ennå desverre... Jeg hadde samme problemet... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Du må ikke gi deg så lett Har nå satt opp VPN serveren så er på amerikansk ip. Nå er det bare å få betalt, og har kanskje funnet løsningen. https://www.entropay.com/ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Entropay fungerte fint. Fikk betalt for netflix. Nå har jeg ett annet problem. Netflix fungerer på pc, tv'en, iphone og ipad, men ikke på AppleTV. Får logget inn, men når jeg trykker play så begynner den å bufre før den bare dropper tilbake til filminfoskjermen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå