roolf Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei, jeg har nettopp gått fra IDSN til ADSL fra NGT og har derfor aldri prøvd DC++ eller andre P2P-program. Leste på forumet at Snabbnubben var stedet å koble seg til når man har ADSL fra NGT. Lastet ned DC++ og koblet meg til Snabbhubben. Jeg ble koblet fra med det samme og fikk følgende melding: "You have not met the minimum number of slots for this hub. Please open at least 3 slots and come back later." Er det jeg som ikke greier å bruke programmet, er det noen porter som må åpnes eller er det noe annet jeg gjør feil? Kjører standard settinger på "alt". Har lastet siste firmwaren til routeren (Netopia 3351). Er ellers helt grønn på nettverk. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Tingen er at du må inn i instillingene til DC++ og gjøre 3 porter ledige. Portene er uploadings plasser. Så 3 porter gjør at 3 kan laste ned fra deg samtidigt. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Takk for svaret, men hvordan åpner jeg tre prorter i innstillingen i DC++? Jeg er inne i innstillinger, men finner ingen alternativer som ligner. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 File>Settings>Sharing>Upload Slots Skaff deg en god serverliste hvis den som følger med dc++ ikke funker. Snabbhuben er vel nettverket for NTNU-studentene. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Takk for hjelpen. Tror snabbubben funker for NGT også (jeg komm litt lengre nå). Neste problem er min limit på 2 GB for å komme inn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå