En_annen Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg hadde det veldig guy for en tid siden med denne siden kalt Lyricalassault.co.uk, det var en nettside der du kunne poste tekstene dine, å få tilbakemeldiner, men det måttle være engelsk. Jeg har sluttet å bruke nettsiden, fordi jeg nå rapper på norks. De hadde dette spille kalt "diss the person above you" hvor en disset fyren som hadde postet en tekst over seg, ved å vri og vende på det han sa, eller bruke andre hjelpe midler. Jeg vet dette er en diskusjon nettside, men etter å ha sett meg rundt, er det mange som liker hiphop/rap. Dere er så pass stor, at jeg trur det hadde vært kult med en klassisk "diss the person above you" greie, bare på norsk, der unge rapper fikk prøvd seg ut. Jeg vet siden er lagd for diskusjon, men om regler ikke var til får å brytes, hva var de til for da? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er vel bare å prøve å skrive noe det og se om noen ser seg villig til å slakte deg. Kanskje komme opp med et norsk uttrykk for å "disse noen"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå