Pærte Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg er en 19 gammel gutt som har møtt en jente jeg liker veldig godt. Hun sier at hun ikke liker å gå ut med mindre det er "absolutt nødvendig", noe jeg har lyst til å motbevise. Hun sier det er en tapende kamp, men jeg hører på hun at dersom jeg spør henne ut for å prøve å vise hvor fint det kan være, tror jeg hun blir med. Så, har noen noen idéer til hva jeg kan gjøre? Jeg har tenkt å vise litt av stjernehimmelen, ulike stjernetegn, tåker og den eneste galaksen vi kan se med bare øynene: Andromedatåken. Jeg har et stormkjøkken, men hadde kanskje vært koseligere med et bål? Det er jo vinter, så det skal gå trygt for seg. Pinnebrød er en slager der hvor jeg kommer fra. Andre ting jeg kan gjøre? Overnatting var ikke med i tankene, kan ikke ta den helt ut med en gang. Kanskje neste gang Har noen noen idéer? 1 Lenke til kommentar
alexandra1 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 kjøre snøscooter. ta henne med et sted med flott utsikt.. du trenger jo ikke å ta med stormkjøkken eller lage bål første gangen heller? kan jo bare ta med en termos med kakao feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå