muummi Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har et par kasser med forskjellige uåpnede ølbokser fra 80 tallet og fremover. Boksene er fra Amerika og Europa. Noen som har peiling på om dette kan være verdt noe? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 De er verdt så mye en samler er villig til å betale for dem. Forsøk på QXL eller Finn. Sett opp fulstendig liste over alle typene, gjerne med bilder, slik at dette kan sendes postensielle kjøpere. Lenke til kommentar
muummi Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Oki Forsøkte å legge de ut på finn men der ble de avvist. Var ikke lov å selge alkoholholdige varer der. Tviler nå sterkt på at 30 år gammelt øl er noe særlig drikkandes men Lenke til kommentar
-Skippern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Beklager for at jeg bytter tema, men hvordan lager jeg en "tråd/diskusjon"? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Beklager for at jeg bytter tema, men hvordan lager jeg en "tråd/diskusjon"? Gå til den forumkategorien du vil opprette en tråd i, og trykk på den store knappen merket "Opprett nytt emne" Endret 8. februar 2011 av TM B 1 Lenke til kommentar
-Skippern Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Beklager for at jeg bytter tema, men hvordan lager jeg en "tråd/diskusjon"? Gå til den forumkategorien du vil opprette en tråd i, og trykk på den store knappen merket "Opprett nytt emne" Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå