kallepetrus Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Finnes dette? Prøver å bli kvitt kviser og da er det veldig dumt å smøre den inn med fett. Det er også kjedelig å gå rundt med hvit og tørr hud.Leste på nettet av spenol funket, kan noen bekrefte? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Spenol er hvertfall full av fett. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Haha, okei, takk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Har gode erfaringer med original-versjonen av denne denne. Ikke fettete og "snill" mot huden. Fåes på Vita og på nett. Endret 6. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg har kun et tips: Gå til en hudpleier Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg bruker http://www.danielkern.com/category-s/23.htm denne til daglig. Den fungerer svært bra. Jeg har versjonen uten "licochalcone", da jeg kjøpte det for en stund siden. Det er fullt mulig å fjerne etiketten slik at det ikke står ACNE.ORG på flasken, dersom du vil det. http://www.acne.org/reviews/index.php?search=1&page=1&category=3&brand=&item_name= Her kan du se anmeldelser av forskjellige hudprodukter. De fleste er fra produkt fra statene. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Apotekene har gode kremer uten fett (Boots, Vitus og Apotek1). Avène, Aco og Sebamed for å nevne noen merker. For tiden bruker jeg Aco spotless 60ml. Ikke så dyr, og varer en måneds tid. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Hva vil det si at den absorberer overflødig fett? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Den setningen får en til å lure litt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Trekker til seg noe av det naturlige fettet huden produserer? Men den fungerer til sitt formål. Utover dagen vil du selvsagt bli fet i huden av naturlige årsaker, like fullt som kremens effekt avtar. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Synes det høres litt ekkelt ut, akkurat som om fettet legger seg inni kremen. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Sjekk ut produktene til Dermalogica. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Synes det høres litt ekkelt ut, akkurat som om fettet legger seg inni kremen. Synes det høres ut som noe jeg skulle likt å lest en dokumentasjon og/eller forklaring på. Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Farmasøyt:21:22:41 Den absorberer fettet fra huden, slik at det ikke blir liggende og tette porene I følge den chatten på siden det er linket til. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Synes det hørtes litt merkelig ut. En god eksfoliant derimot ... Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har prøvd et par forskjellige, men har ikke navna på dem her nå. Den jeg har navnet på, som er den jeg bruker nå, er Lancome - Hydra Zen. Er veldig fornøyd med den, og den skal vissnok være veldig god for "ungdomshud". Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Farmasøyt:21:22:41 Den absorberer fettet fra huden, slik at det ikke blir liggende og tette porene I følge den chatten på siden det er linket til. Dette er rett og slett ikke mulig. Hvis vi går ut i fra at kremen ikke representerer et gjennombrudd i kvantemekanikken og dermed ikke skyfler fettet inn i en annen dimensjon, så må dette da bety at kremen kapsler inn hudfettet på en eller annen måte – og hvis man så ikke fjerner kremen etterpå så vil den bli liggende der, med det innkapslede fettet. Ikke særlig fristende, altså. Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Vil tro det de mener er at kremen bare renser uren hud, er dog en nokså rar måte å ordlegge det på med "absorbering" av fettet. Endret 9. februar 2011 av Casablanca Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Skal sikkert høres fint ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå