Kasp0me Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei. Skal selge maskina mi grunnet alt for mye tid foran den. Føler jeg får meg kontroll over meg selv hvis jeg selger den. Har også alt for mange hobbier og føler at pc blir sist på lista over alt. Kjører i fjellet, jobber masse. Spiller i band, driver med paintball og airsoft. Driver også med trening på senteret her. Ender alltid med at jeg prioriterer pc først enda det er det siste jeg vil. Det er jo gøy, men føler at det er det siste jeg vil prioritere! Maskina i seg selv bygde jeg for 3 mnd siden. Skjerm og resten av utstyret er ca et halvt år gammelt. Specs: 1,2 TB = 2 stk WD Black Hovedkort = Asus Rampage Extreme 2 Skjermkort = Xfx HD 5970 CPU = Intel i7 930 2.8 stock, men clocka til 4.1 Ghz 40-45 grader på full load. CPU-kjøler = Noctua nh-d14 (superkjøler!) Kabinett = Cooler Master Haf 932 satt i 2 ekstra vifter. En ekstra i front som blåser rett inn i cpu og en i bunnen av kabinettet som blåser rett inn i skjermkortvifte inngangen. Ellers får du med en Acer G-24 Skjerm som er herlig og oransj. Ga 5000 for den ny. 24" Logitech lydanlegg: z-2300. Logitech g700, Razer destruction matte, roccat sota matte og hardcase til mattene. Tastatur er Steelseries 7G og Razer lycosa. Logitech g35 følger også med. Dette er vel verdt 12 000? Lenke til kommentar
joakim-hammer Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 ja, koffor ikkje? sett den til 13-4000/bud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå