Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Mini X10- værste androidtelefon på markedet!

Bmx123

23 stemmer

1. 1. Er du førnøyd med sjarmøren?

Anbefalte innlegg

Heisann, vil bare fraråde folk til å kjøpe denne lille "sjarmøren"! Ved første øyekast, er det en skjønnhet.. Etter 7 måneder, jeg vil ha en ny telefon! Den henger seg opp, katastrofal musikkspiller, må jo roote dritten for å få den nogelunde! ALT er gæærnt med denne dritten! Skjønner ikke hvorfor den fikk seksere? hadde gitt den to! Eneste høydepunktet er kameraet. Batteriet, det er så dårlig at jeg må ha med meg lader overalt!

IKKE KJØP!!!! :nei:

Mhv Bmx123

Endret av Bmx123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er HELT enig med deg! Den telefonen er det så sykt mye feil med! Restarta seg tilfeldig nesten hele tiden, skjermen får riper nesten med en gang, treig, flytter elementer på hjem-skjermen når du holder fingeren der i mer enn ett millisekund etter siste oppdatering... Nei fysj... Bytta til HTC Desire RIMLIG raskt! ._.'

Lenke til kommentar

Heisann, vil bare fraråde folk til å kjøpe denne lille "sjarmøren"! Ved første øyekast, er det en skjønnhet.. Etter 7 måneder, jeg vil ha en ny telefon! Den henger seg opp, katastrofal musikkspiller, må jo roote dritten for å få den nogelunde! ALT er gæærnt med denne dritten! Skjønner ikke hvorfor den fikk seksere? hadde gitt den to! Eneste høydepunktet er kameraet. Batteriet, det er så dårlig at jeg må ha med meg lader overalt!

IKKE KJØP!!!! :nei:

Mhv Bmx123

Jeg likte den, den prøver ikke å være en toppmodell men snarere en robust, enklere og ikke minst liten dings som gir god valuta for pengene.

Lenke til kommentar

Jeg er HELT enig med deg! Den telefonen er det så sykt mye feil med! Restarta seg tilfeldig nesten hele tiden, skjermen får riper nesten med en gang, treig, flytter elementer på hjem-skjermen når du holder fingeren der i mer enn ett millisekund etter siste oppdatering... Nei fysj... Bytta til HTC Desire RIMLIG raskt! ._.'

LITT forskjell på en X10 MINI og en HTC desire, da... =P

Forøvrig er jo dette ment å være en billigtelefon, ingen jeg kjenner har problemer med sine, selv om det ikke er noe generaliserbart, nødvendigvis.

Lenke til kommentar

YESSSSS! Den slo seg på, magisk.. Neste mobil blir nok iPhone 5 den tid den kommer ut, da har jeg STORE forventninger Lilac1, verdens mest frelste Apple user ever! :roll: Hvis android får fikset problemene kan IOS bare ryke og reise! :w00t:

Lenke til kommentar

X10 mini er en billig, liten android-telefon med godt batteri og godt kamera.

Dessverre har den et spesielt grensesnitt laget for å brukes med en hånd, for å få den til å fungere bedre med to hender må man legge inn ny Home-app og nytt tastatur.

Ulempene er lite internminne, lav oppløsning og liten skjerm, og SE nekter å oppgradere den til dagens versjoner av Android.

Moralen er: Kjøp kun X10 Mini dersom den gir deg nok funksjoner med Android 2.1, hvis man ønsker oppdatert Android må man velge et annet merke enn SE.

(Jeg kjøpte den Telenor-sponset til en totalpris av kr 901 med abonnement, og har kjøpt en billig brukt X10 når jeg trenger større skjerm. Batteriet mitt varer minst tre døgns bruk med mindre det er feil med en app.)

Lenke til kommentar

3 døgn?! 5 timer her! Kan du fortelle meg hvordan du fikk det til?

Nå er det 28 timer siden lading, og jeg har 71% batteri igjen.

Har slått av 3G, GPS og Blåtann, bruker WiFi til å sjekke email og laste data hjemme og på jobb. Spiller av og til MP3 fra minnekort, men ikke via streaming.

I begynnelsen hadde jeg problemer med Handcent (sending av MMS), da klarte jeg også å tømme batteriet i løpet av en dag. Lastet ned Batteryhistory og fant ut via "Delvis våken bruk" at Meldinger var aktivt hele tiden. Etter jeg slettet tre usendte MMS fra utboksen gikk batteritiden opp til tre dager.

Mobilen oppfører seg på samme måte som med bærbar PC, jobber/spiller/prosesserer du hele tiden tømmes batteriet fort, bruker du den av og til og lar den gå i sovemodus i mellomtiden varer batteriet hele dagen.

Endret av Frobe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har tenkt på å kjøpe meg ny mobil, hadde egentlig tenkt på enten Sony Ericsson xperia x10 minipro, eller sony ericsson xperia x8........Har ikke no særlig erfaring med disse telefonene men en jeg kjenner har hatt en xperia x10 mini pro å den har vært på reperasjon i noen måneder nå.....

men jeg er enda ikke sikker på hvilken mobil jeg vill ha......håper noen har noen tips! :)

Lenke til kommentar

Har tenkt på å kjøpe meg ny mobil, hadde egentlig tenkt på enten Sony Ericsson xperia x10 minipro, eller sony ericsson xperia x8........Har ikke no særlig erfaring med disse telefonene men en jeg kjenner har hatt en xperia x10 mini pro å den har vært på reperasjon i noen måneder nå.....

men jeg er enda ikke sikker på hvilken mobil jeg vill ha......håper noen har noen tips! :)

Dette kan jeg lett svare på, hvis du skal ha noe i denne prisklassen! Enten LG Optimus One eller Huawei U8800 leth! Ville garantert valgt sistnevnte! :):cool:

Lenke til kommentar

Etter det ryktene jeg har hørt deg om i android-tråden, er apple guden din, jeg beklager hvis jeg disser denne, men synes det er morsomt å plage sure epler :!: Som sagt tidligere er jeg skeptisk til råtne epler, men kanskje de holder seg bedre en godteri(android) :ph34r: Nå prøvde jeg på min din "morsomme" humor, men dette tyder bare på at du ikke forstår den selv! :) Skal bli deilig med iPhone 5..

Lenke til kommentar

Etter de ryktene jeg har hørt deg om i android-tråden, er apple guden din, jeg beklager hvis jeg disser denne, men synes det er morsomt å plage sure epler :!: Som sagt tidligere er jeg skeptisk til råtne epler, men kanskje de holder seg bedre en godteri(android) :ph34r: Nå prøvde jeg på min din "morsomme" humor, men dette tyder bare på at du ikke forstår den selv! :) Skal bli deilig med iPhone 5..

Endret av Bmx123
Lenke til kommentar

Har selv en X10 mini. Har hatt endel problemer med random krasj, problemer med lading, litt kort batteritid og skjermen er knøttliten (surprise...).

Kjøpte meg en Samsung Galaxy S i9000 og det er en vanvittig forskjell. Koser meg med "stor" skjerm som har et mye større bruksområde.

Det positive med X10 mini er liten størrelse og CPU. Ellers er alt bedre på Galaxy S. <IMO>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...