hormonfresar Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har lasta ned driver til skjermkortet mitt og klarer ikke å installere det. Hvordan skal det gjøres? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 hvis du hare Nvidia skjermkort så tror jeg det står i FAQ`en Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Se i FAQ-en du Viss det er nVIDIA-drivere, så er det bare å kjøre fila med ./NVIDIA-driver.run (sikkert feil filnavn, men det er slik det fungerer) Husk å stå i samme mappe som driveren ligger, og å være root. Lenke til kommentar
hormonfresar Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 får permission denied som root Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 får permission denied som root Kjør en chmod a+x Nvidia-driver.run feil filnavn igjen, men men.. Så kjører du fila, da skal det gå... Lenke til kommentar
hormonfresar Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 det skjer ikke noe når jeg skriver det Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 det skjer ikke noe når jeg skriver det Det skal ikke skje noe når du skriver det chmod-greiene, men etter du har gjort det, skriver du ./nvidiadriver Lenke til kommentar
hormonfresar Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 ERROR: Unable to find the system utility `ld`; please make sure you have the package 'binutils' installed. If you do have binutils installed, then please check that `ld` is in your PATH. Hva er dette? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 ERROR: Unable to find the system utility `ld`; please make sure you have the package 'binutils' installed. If you do have binutils installed, then please check that `ld` is in your PATH. Hva er dette? Logga du inn som "ordentlig" root, eller brukte du su? Viss du brukte su, logg inn som root istedet, for jeg vedder minst en million på at du har ld! (Du hadde seriøst ikke kunnet bruke systemet ditt i det heletatt...) Lenke til kommentar
hormonfresar Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 jeg har autologin så jeg vet ikke hvordan jeg logger inn som root uten som "su root" Lenke til kommentar
hormonfresar Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 kan bare velge bruker og skrive passordet til den brukeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå