Andey- Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Størrelse: 46" > Prisklasse: ~8500 Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? LCD/Plasma/LED - Gjerne nettverkstilgang og min. 3hdmi-inn. Hva slags kildesignal har du? Digital Kabel-tv Hva annet enn tv skal du bruke den til? Hovedsaklig tv/blu-ray, noe konsoll Skal du koble til pc? Nei Er en av dem som kanskje legger noe mer vekt på størrelse enn bildekvalitet, da jeg har en følelse av at det nå skal mer til å "kjøpe katta i sekken" enn tidligere, men er nok kanskje bare meg. Har god erfaring med både plasma og lcd, så hadde jo vært gøy med LED, men sett/hørt at gode LED koster mer enn det ofte smaker. Har sett på følgende hittil: - LG 52" LCD-TV 52LD550N - Samsung 46" LED-TV UE46C6005 - LG 47" LED-TV 47LE730N - Samsung 50" Plasma PS50C550 Tar gjerne imot både tips og forslag til andre tv'er, da jeg er noe "stucked" føler jeg. På forhånd takk Endret 8. februar 2011 av Andey- Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg er fortsatt på leting og hadde satt stor pris på hjelp/veiledning i valget av tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå