milksman Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg har et mørkloft på 40-60m² der eneste isolasjon er spon. Denne har jeg tenkt å fjerne, og erstatte med glava isolasjon. Siden takhøyden er lav, og det er et forferdelig arbeid, lurer jeg på om det finnes en enkel måte å gjøre dette på. Har en industristøvsuger, men den blir vel full føre jeg rekke å slå den på. Er det noen som har tips på hvordan dette kan gjøres enklere, og eventuelt hvor man kan leie utstyr for en rimelig penge. Har ikke vindu der oppe, så løsninger som inkludere det er uaktuelle. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Løvblåser og lang sentralstøvsuger slange? Litt kreativt arbeid med eks gaffateip. Woila! Ta slangen ut ein eller anna plass. Finnes nok muligheter på et loft. Tips 1 Lenke til kommentar
milksman Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Løvblåser og lang sentralstøvsuger slange? Litt kreativt arbeid med eks gaffateip. Woila! Ta slangen ut ein eller anna plass. Finnes nok muligheter på et loft. Tips Suger denne saken også, slik at det bare er å ta bort den sorte "posen" og erstatte den med lang slange/rør? Ser for meg at det skulle være vanskelig å blåse sponet inn i et rør ;P Lenke til kommentar
milksman Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Løvblåser og lang sentralstøvsuger slange? Litt kreativt arbeid med eks gaffateip. Woila! Ta slangen ut ein eller anna plass. Finnes nok muligheter på et loft. Tips Suger denne saken også, slik at det bare er å ta bort den sorte "posen" og erstatte den med lang slange/rør? Ser for meg at det skulle være vanskelig å blåse sponet inn i et rør ;P Tar man seg tid til å lese, så finner man ut litt mer Lurer bare på om det er nok "power" i løvblåsersugern? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Tar man seg tid til å lese, så finner man ut litt mer Lurer bare på om det er nok "power" i løvblåsersugern? Ser for meg at tørr spon er lettere å blåse enn fuktig løv.? Du må nok sikkert lirke i sponet, siden eg trur det har satt seg en del med årenes løp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå