QUiPS Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) HÆ! "Reisen Til Analens Indre" Nei takk du. Endret 6. februar 2011 av T0rd Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Trooor nesten at jeg kan stå over det der, du. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det var så mange skrivefeil på det "coveret" der at jeg ble uvel. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 "heseblesende romantisk actiondrama" - fantastisk bra! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 nice paint skills (...)! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hadde dette vore ein ordentleg bok ville eg kanskje kjøpt den. Just for laughs. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Om prisen oppi høyre hjørne hadde hvert prisen boken ble solgt for, så hadde jeg forsatt ikke brukt penger på en slik bok. 60 kr er jo 10 pølser i lompe på Statoil ^^ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvah, får du kjøpt pølser for 6,- stykket på Statoil? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lett om jeg hadde kjøpt den. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvah, får du kjøpt pølser for 6,- stykket på Statoil? lol... Jeg er visst VELDIG dårlig i hoderegning. 6 pølser 10 kr stk ;P Det er hvertfall hva de selger pølse i lompe her i Bergen. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hadde dette vore ein ordentleg bok ville eg kanskje kjøpt den. Just for laughs. Ja det hadde du vel "wink" "wink" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Neh .. venter til den kommer på mammut Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Høres skikkelig "grense mellomrom sprengene uten d" ut. /puke Lenke til kommentar
Migla Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Absolutt verdt ett kjøp Lenke til kommentar
Bao_93 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 jeg skal i hvertfall rette på tastefeil og ordeling også skal jeg skrive en oppfølger som heter "flukten fra analens indre" siden den første boka ender slik om dere ikke har lest den ennå: "Vi evig fortapt inni denne analen!" skrek magnus og brøt ut i gråt. "Vi vil finne et utvei, jeg har tro på deg...fordi jeg elsker deg magnus" utbrøt markus og ho...ldt rundt magnus som om det kunne være siste gang, og kysset han på munnen. I den intime kliningen så falt en boks med stikkpiller ut av lomma til magnus. "Magnus! jeg har en utvei, bare kast stikkpillene dypere inn i analen, så kommer vi til å slynget ut..til frihet igjen! ropte markus" Magnus kastet stikkpillene i retning av analens indre. "Nå gjenstår det å se...." mumlet magnus med en dyp stemme og holdt markus i hånda... 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg venter til filmen jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå