toazty Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 har prøvd ut en del headsett til trening , men disse proppene faller ut , og begynner å bli mektig irritert, har også prøvd for noen år tilbake noen med utskiftbare propper i forskjellige størrelser, men de sitter søren meg ikke de heller, knepper dem sammen, og så "vokser" dem i øret, men dem vokser jo bare ut av øret. nå har jeg koss portapro når jeg trener men er jo mye støy rundt som kommer inn, og jeg kan ikke akuratt gå rundt med noe stort beist på hodet, noen som har noen tips? har egentlig ikke lyst å bruke mer enn 2-300kr men max 500kr. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hva med disse: http://www.amazon.com/gp/product/B0009RKEUA/ref=pd_lpo_k2_dp_sr_3?pf_rd_p=1278548962&pf_rd_s=lpo-top-stripe-1&pf_rd_t=201&pf_rd_i=B0006B486K&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=1X7ETWJ9RYPNWAG7546J Dvs, jeg har funnet dem til 149 kr i Norge. Nå orket jeg ikke å lete lenger etter norsk lenke. Evt hvis du vil gå for noe morsommere. Jaybird. Blåtann og god lyd. Men rundt 1700 kroner med frakt og mva da... Lenke til kommentar
LFL Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg er veldig fornøyde med mine Skullcandy Full Metal Jacket. De er tatt ut av produksjon nå, men man kan ennå få kjøpt dem hos blant annet cdon.com. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 scull candy full metal jacket er håpløse for mine ører, har nå prøvd å se nøye etter om mine ører er spesielle på oen måte. men ser nå helt normale ut, men de med bøyle rundt øret så ikke dumme ut, er det slik at dem presser på en behaglig måte øyrer proppen inn i øret slik at enn får en god lyd og bass? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nettopp kjempefine i treningsbruk. Jeg bare irriterer meg over ledningen Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Øegge ledningene nedover ryggen jeg, og fester mp3'en på buksa/shortsen. Dette går ikke hvis den er stor, men jeg har bare en liten en med klemme som jeg bruker når jeg trener. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 men ser jo det at det finnes en god del forskjellige, noen som ahr noen aå anbefale? og som kanskje har vært testet og kommet godt ut i testene? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg anbefaler begge de to jeg linket til. Koss-settet er kjempebra til trening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå