mhg9 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei. Var uheldig og var med i en bilulykke for en tid tilbake, nærmere fortalt- starten av januar. Har vært både gjennom røntgen og MR- der det ikke var noen synelige brudd- og ingen ting synelig på MR. Legene forteller meg ikke stort mer enn at jeg har fått en wiplash. I starten var jeg veldig plaget av rygg, skulder og nakke smerter (noe jeg er enda) men i tillegg mistet jeg følelsen i høyre arm en natt. Da dette skjedde kløyp samboeren min så hardt han kunne- men det endte opp med at han fikk vondt og ikke jeg. Jeg vil da tro at jeg hadde en nerve i klem? Jeg sover 2-3 timer i døgnet pga. smertene og er rimelig nedbrutt. Jeg har også måttet kutte ned på smertestillende inntaket da jeg har fått litt problemer med magen (går på paragin forte+ paracet). I det siste har det blitt sånn at det verker på baksiden av hendene/armene og baksiden av lårene når jeg legger meg ned- det kjennes ut som at jeg skal få rykninger (opplevd at du faller når du sover, så får du en helsikkes rykning, som om det skulle vært jordskjelv?) Noen som vet hva som kan feile meg, eller hvor feilen kan ligge? Legen min finner ikke ut noe hvertfall.. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er ikke opp til hvermannsen å stille diagnose, selv om det må være fortvilt for deg å ikke få de svarene du ønsker. Be om spesialistvurdering, evt. snakk med privatleger om det ikke skjer noe mer. Om, mot formodning, ingen er i stand til å diagnostisere deg, har en nabo av meg gode erfaringer med akupunktur. Han var ufør, men kom igang igjen etter slik behandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå