Hveding Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Hei! Det jeg vil kunne gjøre er det som vises på denne linken Men i sony vegas så er det max 300% på effekten velocity. Men om jeg skal få ordnet klippet så det ikke er slowmotion mere, så må jeg ha 500% på velocity. Noen som vet om man kan vri den lengere ? Kan hende dere må se del 2 også. Håper noen kan ta seg tid til å se Mvh Patrick. Endret 6. februar 2011 av Hveding Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Lenge sidan eg har vore innom Sony Vegas no, men så vidt eg husker var 300% maks ved å stille på "bryteren", men ved å høgreklikke på klippet > properties > playback rate, så kan du få den opp til 400%, fortsatt ikkje nok, men dersom du også bruker 15fps i fraps i staden for 12 når du tek opp filmen, så burde du gå opp i 60fps totalt. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Når jeg frapser i 15 fps, så blir det slowmotion i vegas forde om jeg setter den på 300%. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 åja, beklager, tenkte ikkje på at du må stille grada av slowmotion når du tar opp frå Black Ops Theatre, blir vel 0.25x normal hastigheit du må sette den på for at det skal gå opp. (veit ikkje om du har det valget) Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 0.2x, 0,4x, 0,6x og 0,8x kan man ha på. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 ok, du kunne vel brukt 0.4x, med 24 fps i fraps burde det gå opp i 60fps med 400x i vegas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå