robiwan Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har fått tak i mange .mp3-filer som heter track01 osv. finnes det et program eller lignende som kanskje sjekke opp mot cddb eller no sånt å finne albummet for deretter rename mp3'en? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg ville sterkt anbefalt deg å sjekke ut PsychicMP3 2.0! Google den. Sjekker opp mot CDDB og du velger åssen programmet skal endre filnavn og ID3 tags. Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Forsøkt windows media player? Lenke til kommentar
SoW Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Forsøkt windows media player? WindowsMediaPlayer er ikke no tess Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg har brukt et program som heter Eags On!. Det er helt genialt til å rename og tagge MP3'er. Søker i CDDB ut fra filnavn (eller man kan søke manuelt hvis man vet hva albumet heter). Kan også lage tag ut fra filnavn. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Med Tag&Rename frå Softpointer gjer alt dette som ein leik, og best av alt: o Du søker lett fram alle detaljar via Allmusic.com eller cddb o Får inn bilete av cover, rett i id3 v2-tag'en o Gjer enkelt nye namn til filer og mapper PS! Versjon 3 er snart ferdig utvikla Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Forsøkt windows media player? WindowsMediaPlayer er ikke no tess Takker for saklig innspill! Noe spesielt å utsette på Windows Media Player? Annet enn at det er MS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå