Need44speed Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Hei, jeg og en venn har laget en kortfilm for en stund siden, og jeg har nettopp redigert den. Filmen handler mest om en Tamagotchi, resten får du se selv http://www.youtube.com/watch?v=yufxX3HNBQY Husk å se i HD Jeg setter stor pris på tilbakemelding og konstruktiv kritikk. Ole Endret 6. februar 2011 av olehh Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Budskapet i filmen er jo enkelt å forstå Video: Kanskje litt annen vinkel når dere begynner å knuse saken. Prøv med å filme Hammern i slowmotion i en vinkel og selve "slaget" i en annen vinkel. Og ikke minst følg Tamagotchi'n etter slaget også, slik at den ikke "spretter" ut av filmen. Lyssetting osv er bra laget og bra med delene som er igjen etter slaget Lyd: Stor forskjell på musikken, men det kanskje også meningen Men prøv å flett musikken på overgangen istendenfor å fade ut og inn. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Takk Det med å flette musikken tenkte jeg ikke på. Det hørtes ut som en god ide. Hvordan mener du at jeg skulle filme Tamagotchien etter slaget? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Lenken film, husker når disse var "kule". Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Takk, jeg husker den "mørke perioden" selv Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Lurer på om jeg burde skrevet directed istedet for filmed :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå