eksotisk-lady Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 hei alle sammen dem som er nysgjerrige og vil lære noen arabiske ord.. kan jeg være "lærern" det er bare å spørre kan skrive det som det uttales see yo Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Basic: Tall 1-10 samt ord for frokost, lunsj, middag og drikke Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Død over alle vantro! 4 Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Basic: Tall 1-10 samt ord for frokost, lunsj, middag og drikke 1 = wahid 2 = tineen 3 = talataa 4 = arba-a 5= khamsa 6= sitta 7= saba-a 8= tamania 9= tissa-a 10 = ashraa frokost = fotoor middag = ghidaa kveldsmat = ishaa lunsj = har vi ikke et ord på faktisk :!: drikke = sharab eller shoorb (mest brukt om alkohol og det) vann = mai Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg var tidlig ute for et seminar her en dag. Når jeg står utenfor døren hører jeg de sykeste lydene haha. Så sjekket jeg bookingen for rommet. Joda, nybegynnerkurs i arabisk. Hahahaha. Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 hadde en araber hørt norsk ville han/hun sikkert mene det samme om norsken og Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Antagelig, men du kan oppleve det som nordmann også, bare jeg er trøtt nok så kobler hjernen litt ut og/eller bytter "primær-språk" Hva er buss, bil og annen form transport? Og ikke minst demonstrasjon? Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Antagelig, men du kan oppleve det som nordmann også, bare jeg er trøtt nok så kobler hjernen litt ut og/eller bytter "primær-språk" Hva er buss, bil og annen form transport? Og ikke minst demonstrasjon? buss = bas bil = seiara sykkel = baisikkel tog = kitar fly = tayara demonstrasjon = tathaahra eller "inqilaab" som det skjer i egypt og arabiske land nå Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som oversette dette til noe mere forståelig? قبل سنوات ، عندما كنت أصغر سنا ، كنت أعرف أنني فتاة. كانت صديقتي ، وكنا ، ولكن بعد ذلك كان صحيحا. أحب المغامرة ، حتى وإن كان يضر. لا يهمني اذا خسرت عيني ، وأنا بالفعل اللعينة! كل يوم لدينا لمكافحة كل ليلة كنا في الحب. اي شخص آخر triste الأول ، ولكن لا يمكن لأحد أن يرفع لي أعلى. لا أعرف ماذا فعلت ، لكنها انهارت فجأة ونحن ، الآن لا أستطيع العثور عليها ، ولكن اذا كنت تفعل ذلك ، وحصلنا على بداية جديدة تماما. أحب المغامرة ، حتى وإن كان يضر. لا يهمني اذا خسرت عيني ، وأنا بالفعل اللعينة! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Baisikkel? Haha Noen som oversette dette til noe mere forståelig? قبل سنوات ، عندما كنت أصغر سنا ، كنت أعرف أنني فتاة. كانت صديقتي ، وكنا ، ولكن بعد ذلك كان صحيحا. أحب المغامرة ، حتى وإن كان يضر. لا يهمني اذا خسرت عيني ، وأنا بالفعل اللعينة! كل يوم لدينا لمكافحة كل ليلة كنا في الحب. اي شخص آخر triste الأول ، ولكن لا يمكن لأحد أن يرفع لي أعلى. لا أعرف ماذا فعلت ، لكنها انهارت فجأة ونحن ، الآن لا أستطيع العثور عليها ، ولكن اذا كنت تفعل ذلك ، وحصلنا على بداية جديدة تماما. أحب المغامرة ، حتى وإن كان يضر. لا يهمني اذا خسرت عيني ، وأنا بالفعل اللعينة! År siden, da jeg var yngre, visste jeg at jeg var en jente. Var min venn, og vi var, men etter det var det sant. Jeg elsker eventyr, selv om det gjør vondt. Jeg bryr meg ikke om jeg mister mine øyne, og jeg er allerede forbannet! Hver dag må vi kjempe hver kveld vi var forelsket. Alle andre triste jeg, men man kan ikke bli løftet meg opp. Jeg vet ikke hva jeg gjorde, men plutselig kollapset, og vi er, nå kan jeg ikke finne dem, men hvis du gjør det, fikk vi en ny begynnelse helt. Jeg elsker eventyr, selv om det gjør vondt. Jeg bryr meg ikke om jeg mister mine øyne, og jeg er allerede forbannet! Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 ja, arabisk har flere dialekter vettu :!: Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Baisikkel? Haha Noen som oversette dette til noe mere forståelig? قبل سنوات ، عندما كنت أصغر سنا ، كنت أعرف أنني فتاة. كانت صديقتي ، وكنا ، ولكن بعد ذلك كان صحيحا. أحب المغامرة ، حتى وإن كان يضر. لا يهمني اذا خسرت عيني ، وأنا بالفعل اللعينة! كل يوم لدينا لمكافحة كل ليلة كنا في الحب. اي شخص آخر triste الأول ، ولكن لا يمكن لأحد أن يرفع لي أعلى. لا أعرف ماذا فعلت ، لكنها انهارت فجأة ونحن ، الآن لا أستطيع العثور عليها ، ولكن اذا كنت تفعل ذلك ، وحصلنا على بداية جديدة تماما. أحب المغامرة ، حتى وإن كان يضر. لا يهمني اذا خسرت عيني ، وأنا بالفعل اللعينة! År siden, da jeg var yngre, visste jeg at jeg var en jente. Var min venn, og vi var, men etter det var det sant. Jeg elsker eventyr, selv om det gjør vondt. Jeg bryr meg ikke om jeg mister mine øyne, og jeg er allerede forbannet! Hver dag må vi kjempe hver kveld vi var forelsket. Alle andre triste jeg, men man kan ikke bli løftet meg opp. Jeg vet ikke hva jeg gjorde, men plutselig kollapset, og vi er, nå kan jeg ikke finne dem, men hvis du gjør det, fikk vi en ny begynnelse helt. Jeg elsker eventyr, selv om det gjør vondt. Jeg bryr meg ikke om jeg mister mine øyne, og jeg er allerede forbannet! Men hva menes med det? 1 Lenke til kommentar
samanta1 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Baisikkel? Haha Noen som oversette dette til noe mere forståelig? قبل سنوات ، عندما كنت أصغر سنا ، كنت أعرف أنني فتاة. كانت صديقتي ، وكنا ، ولكن بعد ذلك كان صحيحا. أحب المغامرة ، حتى وإن كان يضر. لا يهمني اذا خسرت عيني ، وأنا بالفعل اللعينة! كل يوم لدينا لمكافحة كل ليلة كنا في الحب. اي شخص آخر triste الأول ، ولكن لا يمكن لأحد أن يرفع لي أعلى. لا أعرف ماذا فعلت ، لكنها انهارت فجأة ونحن ، الآن لا أستطيع العثور عليها ، ولكن اذا كنت تفعل ذلك ، وحصلنا على بداية جديدة تماما. أحب المغامرة ، حتى وإن كان يضر. لا يهمني اذا خسرت عيني ، وأنا بالفعل اللعينة! År siden, da jeg var yngre, visste jeg at jeg var en jente. Var min venn, og vi var, men etter det var det sant. Jeg elsker eventyr, selv om det gjør vondt. Jeg bryr meg ikke om jeg mister mine øyne, og jeg er allerede forbannet! Hver dag må vi kjempe hver kveld vi var forelsket. Alle andre triste jeg, men man kan ikke bli løftet meg opp. Jeg vet ikke hva jeg gjorde, men plutselig kollapset, og vi er, nå kan jeg ikke finne dem, men hvis du gjør det, fikk vi en ny begynnelse helt. Jeg elsker eventyr, selv om det gjør vondt. Jeg bryr meg ikke om jeg mister mine øyne, og jeg er allerede forbannet! Men hva menes med det? hehehe de har sikkert fant dette noen sted! uforståelig Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ossen sier man: Allah er stor, når jeg kommer til himmelen sitter det 50 jomfruer og spiller World Of Warcraft. Lenke til kommentar
Jon Almost Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Høres ut som Fairytale fra Alexander Rybak. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå