En_annen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Om jeg vil skrive en rap, å få tilbake-meldinger, hvor burde jeg poste da? Om det ikke finnes på denne siden, finnes det en annen siden for Norsk rap tilbake-meldinger ? Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg vet ikke om så mange sider som er aktive lenger, men www.skrivebua.no er rimelig aktiv. Mange som er rundt 10-14, men også veldig mange flinke som kommer med kommentarer på det meste du skriver. Verdt å teste ut Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 tusen takk Jeg skal gå å se på sia Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 De ber om postnummmer og adresse og dritt. Veit ikke om jeg vil risikere og gi personlig informasjon til ei sia jeg ikke stoler fult på enda. Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Tror ikke du må registrere det. Uansett så er det bare fordi de skal sende deg premie om du vinner "månedens" elns. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Tror ikke du må registrere det. Uansett så er det bare fordi de skal sende deg premie om du vinner "månedens" elns. Men er det for rap, eller bare dikt ? Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er for alt som blir skrevet av ungdommer. Alt fra små dikt til lange fagtekster til sanger om alt mulig. Da også rap. Det var ihvertfall eneste siden jeg kunne komme på. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Tusen takk for hjelpa :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du kan jo teknisk sett bruke dikt.no også, de har en egen kategori for sangtekster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå