Klossmajoren Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei Jeg lasta nettop opp en video på youtube, og den er blokkert i følgende land: Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Angola, Anguilla, Antigua and Barbuda, Argentina, Armenia, Austria, Azerbaijan, Bahamas, Bahrain, Bangladesh, Barbados, Belarus, Belgium, Belize, Benin, Bermuda, Bhutan, Bolivia, Bosnia and Herzegovina, Botswana, British Indian Ocean Territory, British Virgin Islands, Brunei, Bulgaria, Burkina Faso, Burundi, Cambodia, Cameroon, Cape Verde, Cayman Islands, Chad, Chile, China, Colombia, Comoros, Congo, Congo - Democratic Republic of, Cook Islands,osv, det er mange flere land, men lister ikke opp alle... så jeg lurer på hvordan jeg kan fikse dette! Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Videoen din er enten flagget som brudd på kopirettigheter, dvs. at du mest sannsynlig har innhold som er kopibeskyttet (F.eks frapsing av et spill, musikk el. lignende), eller så har den innhold som ikke er tillatt i de landene det er snakk om. Viss den er flagget urettmessig, må du kontakte youtube og be de om å fjerne blokkeringen, da det er kun de som kan gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå