haarod Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Jeg prøver å finne et stort skrivebord, som jeg ser på som en veldig viktig. Med stort mener jeg minst 2m² (2m langt, 1m dypt f.eks) da jeg gjerne skal ha plass til et par PC-skjermer, litt diverse gadgets, og gjerne en arbeidsplass på siden. Finnes det noe slikt? Jeg har ikke klart å finne noe på nett.. Eller er et spisebord eneste løsning? Endret 5. februar 2011 av haarod Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det kommer jo litt annpå hvor mye du vil legge i det. F.eks http://www.conset.no har noen som det går ann å heve og senke, som er på 200x80, eller andre størrelser også. Ellers har jo Ikea noen passe dyre spisebord Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Et slett dørblad kombinert med noen løse bein fra IKEAs bordbar eller et byggevarehus kan være et rimelig alternativ? Hullene til lås og dørvrider kan du bruke til å tre kabler gjennom. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er jo til og med veldig kult, Mamma har 3 slike spisebord. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Conset virket som om det var i dyreste laget for en fattig student. Dørblad-idéen hørtes slettes ikke dum ut, så det skal undersøkes. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Eg hadde skrivepult i slik størrelse, som eg kvitta med med. Meinar eg kjøpte på JYSK. Var utstyrt med skyvbar hylle i bakkant, skuffer og hyller ellers. I tilleg var det plass for tastatur på skinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå