liquorice Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Heisann (: Jeg er ei jente på 17 år, og er rimelig uinteressant. Vet ikke helt hva jeg gjør her, men det finner jeg vel fort nok ut av. Liker å fotografere, trene og... en hel del annet Endret 7. februar 2011 av liquorice 6 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Welcome. De fleste er vel på den der med "en hel del annet" tror jeg? ^^ Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 hei hei, uinteressant er du nok ikke du er ny her som meg jeg liker å diskutere om ting og tang, derfor er jeg her. velkommen her du og Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Tehe, tviler ikke Er alltid gøy å diskutere, uansett hva det er så lenge man faktisk har noe å komme med. Takk:) Lenke til kommentar
War Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Bla i kategoriene, skriv noe fornuftig i de trådene du liker så "mine innlegg"-siden får innhold. Det er den siden man sjekker først ved innlogging her. Det er sånn man får startet her inne mener nå jeg. Legg ut noen bilder du har tatt og se hva andre synes Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Velkommen ja. Hvis du liker å diskutere så er du nok definitivt på rett sted. Mye kjekt å finne på her. Endret 6. februar 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Velkommen. Alltid morro med nye. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Heisann og velkommen. :!: Endret 6. februar 2011 av T0rd Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 heihå Kansje det endag for deg blir som for meg: Like viktig å skjekke forumet som å skjekke facebook. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 og er rimelig uinteressantTull og tøys. Alle er interessante på hver sin måte. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 heihå Kansje det endag for deg blir som for meg: Like viktig å skjekke forumet som å skjekke facebook. Jeg synes det er viktigere å skjekke forumet enn Facebook. 5 Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Takk Kanskje det bliir like viktig/viktigere? ;P Kommer vel heeeelt an på ^^, Hah! 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jepp. Da jeg først registrerte meg var det pga. et spørsmål i tatoveringstråden. Så flyttet jeg meg etter hvert over til Politikk og samfunn og etter det har jeg tilbragt svært mange timer her på forumet. Og enda flere etter at jeg begynte å henge i Off topic også... Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Jaa... De var noe jeg lurte på i går siden jeg registrerte meg, men tror jeg fant ut av det - siden jeg ikke husker det lenger. Nå liker jeg meg ihvertffall i Samfunn, og særlig religion delen der Og trenings delen. Tror ikke dere blir kvitt meg med det første 3 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Velkommen, du har min tillatelse til å slå deg løs. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jaa... De var noe jeg lurte på i går siden jeg registrerte meg, men tror jeg fant ut av det - siden jeg ikke husker det lenger. Nå liker jeg meg ihvertffall i Samfunn, og særlig religion delen der Og trenings delen. Tror ikke dere blir kvitt meg med det første Var litt innom religionsdelen før, men fant den ikke så interessang. Politikkdelen derimot har jeg nærmest slått rot i. Har heller ingen trag til å bli kvitt deg så bare skriv i vei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå