Knife Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Er det mulig å gå/sykle/kjøre jorden rundt på la oss si 2 år? Og er det noen som har prøvd og velykket? Uansett, hvordan sette et slikt prosjekt i live? Hva å huske på, hvordan gjøre det? osv.. Takk Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Kanskje ikke helt det samme, men det første jeg tenkte på var Graham Hughes. Han har guinnes world record "133 countries in one year by scheduled ground transport." Dette hadde nok egentlig vært bedre å flytte til ferie og reise-delen forresten Endret 5. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 På visstnok 20 mnd burde det være mulig å sykle... http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Inder-sykler-jorden-rundt-for-miljoeet-1001214.html Ellers så finner du jo noen kjempemessige lastebil-campingbiler da, men jeg fant ikke nettsiden i øyeblikket. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Jeg trenker en mer hardcore tur, gjerne på 2-5 år. Der jeg og mest sansynlig og en annen legger til sekk på ryggen og virkelig går jorden rundt. Gjør noe som ikke har blitt gjort før. Gå i jungelen, i økreknen, i storbyer, seile over sjøs og alt annet enn å fly. Eller også som den fyren gjor, besøke hvert land i hele verden, få en kjenneskap til hver kultur og bli kjent med verden. Eller er dette en absurd tanke? Endret 5. februar 2011 av Knife Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Absolutt ikke absurd, men jeg mistenker at det er blitt gjort før...Dog finner jeg ingen informasjon om det nå så det er mulig jeg tar feil. Men jeg fant bobilene, jeg synes det er kjemppetøffe, dette er bare en av mange. De har større også... http://www.actionmobil.com Lenke til kommentar
Knife Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Tenkte litt om nå og leste på bloggen til Graham Hughes. Innom hvert land uten noe annet enn kun offtenlig transport er nok hva jeg har søkt etter. Men gjerne komm med innspill! Ikke for å slå noen rekorder, men for selvinstinkt. Endret 5. februar 2011 av Knife Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Du kan jo for øvelsens skyld gå Camino de Santiago de Compostella i nord-Spania, det tar circa 2mnd for den lengste normalruten. Sånn for øvelsens skyld. Ellers så tror jeg at turen din kan bli fantastisk... Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 Forrest Gump kom seg et lite stykke da. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 "Dave Kunst is the first person verified to have completed circling the entire land mass of the earth (with exception of the oceans) on foot" Han brukte vel litt over 4 år. Vurderer selv å gjøre noe lignende, bare på sykkel. Fant ut at det vil ta for lang tid å gå for min del du kan lese om han her http://home.earthlink.net/~earthwalker1/ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. august 2011 Rapporter Del Skrevet 10. august 2011 Frodo gikk fra Hobsyssel til Mordor på noen måneder. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå