Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som vil lage egne cover til Fifa 12.

Tråd om det her.

Mal i .psd format her.

Kos dokk

post-116700-0-79798900-1317424579_thumb.png

Ganske sikker på at jeg skulle få noen card packs som bonus gjennom å bestille fra gamezone? hvordan evt. når får man disse? :S

den 1 i hver mnd

Ganske sikker på at jeg skulle få noen card packs som bonus gjennom å bestille fra gamezone? hvordan evt. når får man disse? :S

og du skal ha fått kode i email/bestillingsbekreftelse

bare koselig :)

Gikk fra 7 seire på rad til 5 tap på rad. 7. divisjon er brutal! Begynte å spille med Sau Paulo nå, og har 3 kamper uten tap nå :yes:

ikke si sånt. rykka opp i 7 tidligere i kveld, men spilte ingen kamper. Kanskje jeg bare skal legge fra meg fifa sånn at jeg aldri rykker ned??

Var det stor forskjell fra de beste i 8.?

Lenke til kommentar

Hvordan kan man printe et Cover og en CD ut av PC'en?

Var det 30 eller 40 i IQ du hadde, sa du?

Ja nettopp. Jeg lurte på hvordan det skulle være mulig? Det er jo ikke mulig, men i din verden, så...

Du er nå søt når du prøver forgjeves å forstå hva andre mener, når du ikke får til å bruke qoute funksjonen og heller må begynne med personangrep enn å holde deg saklig.

Og om du ikke gidder skaffe deg spillet så kan du liksågodt holde deg unna tråden her, for som du kanskje ( mest sannsynlig ikke) har fått med deg så er dette et sted hvor folk som HAR spillet poster, utveksler erfaringer, tips, deler sine frustrasjoner og gleder.

Hadet bra troll :)

Eh... Man diskuterer spillet, EA, PSN, og Online generelt...

Lenke til kommentar

hva faen? Folk kan da diskutere Fifa selvom de ikke har det.......? Greit de kanskje har lite å komme med i forhold til hvordan spillet er osv, men kan da like så godt være med i en åpen diskusjon uten at "moralpolitiet" skal kjefte og smelle.

El, så får vi stenge tråden da, og kun gi tilgang til oss som sender bildebevis av oss selv med coveret og kvisetrynene for å få tilgang.

Ja, satt på spissen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spilste istad med barca mot spania, kampen vedlig jevn helt til 80 minutter da jeg skoret to på rad. Så gikk duden ut. Ser ut til jeg har fått min seier, men hva med han? Får ikke han tap får den kampen?

Han får tap ja, disconnected sikkert fra EA serveren noe some er noe drit. Hare ødelagt en del kamper for meg og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...