Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man printe et Cover og en CD ut av PC'en?

Du må ha ett eksemplar av VG fra dagen da Fifa 10 kom ut. Så putter du denne utgaven inn i CD skuffen på PC'en din. Velg formater, vent 3-4 timer og er du heldig så kommer det ett eksemplar av Fifa 11 og ett eksemplar av Fifa 12 ut av CD skuffen når formateringen er over.

Så må du legge Fifa 11 utgaven OPPÅ Fifa 12 cd'en før du setter spillenE inn i maskinen.

Var det 30 eller 40 i IQ du hadde, sa du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha ett eksemplar av VG fra dagen da Fifa 10 kom ut. Så putter du denne utgaven inn i CD skuffen på PC'en din. Velg formater, vent 3-4 timer og er du heldig så kommer det ett eksemplar av Fifa 11 og ett eksemplar av Fifa 12 ut av CD skuffen når formateringen er over.

Så må du legge Fifa 11 utgaven OPPÅ Fifa 12 cd'en før du setter spillenE inn i maskinen.

:roll:

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Har du ikke IQ nok til å huske det?

• Liker 3
Lenke til kommentar

I går fortalte jeg at xboxen hang se opp hver gang jeg skulle endre formasjon. Det ble fiksa, men nå har jeg nye problemer.

1. Formasjonene jeg lagrer forsvinner når jeg logger på etter å ha slått av konsollen...

2. Mange av spillerne i klubben(der jeg har VP min) har forsvunnet. Som erstatning har jeg fått in en haug med keepere som er 9 i overall og som ikke har navn.

Konsollen har også hengt seg opp(fryst) når jeg blar blant disse keeperne på vei inn til kamp.

Noen som veit en løsning?

Lenke til kommentar

Okei, har funnet en gigantisk bug i Be A Pro! Min spiller ble byttet ut med en skade og istedefor å simulere resten av kampen så må jeg plutselig spille med hele laget!

Jeg kan ikke annet enn å anta at dette er en tabbe som EA fikser i førstkommende patch. Dersom det ikke er det en feil så forsvinner jo hele poenget med å ha spiller-delen av karrieremodus med i FIFA. Jeg vil spille Be A Pro nettopp for å ikke spille med hele laget!

PS: Du kan heller ikke gjøre noen bytter etter at du må spille med hele laget! Så dersom din spiller må av banen i 1. omgang må du bare belage deg på å spille resten av kampen med utslitte spillerer og en formasjon som (kanskje) ikke fungerer.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Må si spillet er mer eller mindre som forrige versjon. Spillerne er like sløve. Kan nærmest gå gjennom en forsvarsspiller, og resten står og ser på... Lol... Men er det noen som vet hvordan (hvis det går) å få en spiller til å ikke løpe etter ballen, hvis det er klar offside.

Dritt kjedelig at spilleren jeg styrer på alle måter må løpe etter ballen og få offside, når jeg selv ser at det er klar offside.

Lenke til kommentar

Ja nettopp. Jeg lurte på hvordan det skulle være mulig? Det er jo ikke mulig, men i din verden, så...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kampen er ferdig og jeg vant 4-1. Mister forbindelsen til EA serverne. Tapte kampen. Herlig. Bra jobba EA.

Ble også felt som bakerste av keepren. Er ikke i nærheten av ball. Resultat? Ingen ting. Se folk har skrevet om noe likende før, hvis dette er noe som kommer til å skje hver gang er det noe seriøst galt.

Lenke til kommentar

Ja nettopp. Jeg lurte på hvordan det skulle være mulig? Det er jo ikke mulig, men i din verden, så...

Du er nå søt når du prøver forgjeves å forstå hva andre mener, når du ikke får til å bruke qoute funksjonen og heller må begynne med personangrep enn å holde deg saklig.

Og om du ikke gidder skaffe deg spillet så kan du liksågodt holde deg unna tråden her, for som du kanskje ( mest sannsynlig ikke) har fått med deg så er dette et sted hvor folk som HAR spillet poster, utveksler erfaringer, tips, deler sine frustrasjoner og gleder.

Hadet bra troll :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...