Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen og jeg bommer mye med shooting asistance på semi, men morro er det.

Som nevnt over er det sykt irriterende at jeg ikke får straffe når jeg blir felt av keeper. Skjedde 2 ganger i forrige kamp. Presset på hele kampen, men fikk faen ikke mål eller straffe. Heldigvis for meg, og jævlig surt for motstanderen scorte jeg i det 90 minuttet :)

Noen som vet hvor jeg velger å få kamprapport sendt til meg på mail?

Lenke til kommentar

Hvordan kan man printe et Cover og en CD ut av PC'en?

Du må ha ett eksemplar av VG fra dagen da Fifa 10 kom ut. Så putter du denne utgaven inn i CD skuffen på PC'en din. Velg formater, vent 3-4 timer og er du heldig så kommer det ett eksemplar av Fifa 11 og ett eksemplar av Fifa 12 ut av CD skuffen når formateringen er over.

Så må du legge Fifa 11 utgaven OPPÅ Fifa 12 cd'en før du setter spillenE inn i maskinen.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Har spillt 5-6 kamper på verdensklasse med Man Utd mot Man City. Er veldig fornøyd og alt føles bedre enn det gjorde i fjor.

Begynner å få littegranne taket på "Tactical Defending", men sliter litt. Føler at når du jockeyer med L2 (og som oftest R2 også) så er det som om spillerne dine står til knærne i sirup. Selv om jeg jockeyer så kommer jeg aldri i en god posisjon til å bruke O. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger en motspiller ikke har stått med ryggen til meg eller vendt om hver gang jeg kommer i nærheten av dem.

Kan jo ha noe å si at jeg spiller mot City, da :p

Lenke til kommentar

dc fra ea server og nå kommer jeg meg ikkje innpå ultimate team :S..."we are sorry but there has been an error connecting to fifa 12 ultimate team. You will be returned to fifa 12 menu"

Noen som har vert borti dette?

Jepp, men det funka når jeg prøvde igjen noen minutter etter. Derimot ble jeg disconnecta mens jeg spilte turnering mot maskinen, og når jeg da logger på UT igjen får jeg beskjed om at coin rewarden min blir redusert heretter siden jeg "stakk" fra kampen... Får lyst til å vrenge om halsen på gjengen i EA nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...