Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk for det, ja youtube kan brukes til så mangt, får sjekke ut litt, syntes manualen var litt snau også til å lære meg noe basic, men ser jo når jeg startet opp spillet at de forventer omtrent at jeg har spilt fifa 11, og bare viser det som er annerledes.

sliter mest i forsvar når jeg skal bruke a, altså jockey eller hva det heter (tror eg) og når jeg skal takle, samt å bruke lb til å folka til å gå sammen om en dude.

takk for tipset med vending med l2, huff mye å sette seg inn i, men det kommer vel med tida

takk skal du ha

Sjekk ut den

. Nyttig
Lenke til kommentar

He he...fra EA:

Servers

Probably the most common comment we receive concerns servers. Whenever any kind of connection issue occurs, for anyone, the natural response is to point at the ‘servers’ and ask for them to be ‘fixed’. Of course, it’s never quite as simple as that and there are a number of causes for connection problems. Sometimes that’s to do with our own servers, sometimes it’s down to external factors we can’t control.

Lenke til kommentar

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHhahahahahahah!!

Ligger under 2-0 og scorer i det 81. minutt. Fyren jeg spiller mot skal da prøve å spille defensivt og trille balle. En feilpasning senere og 2 - 2. Ahhhahahahah PWNED din feige j**va sat*ns ho*e!!

:w00t: :w00t: :w00t:

Er fortsatt ikke imponert over lagkameratene når man spiller med BAP'en, nei.

Satte opp vankslighetsgraden til Legendary uten at jeg så den store foskjellen fra Fifa 10.

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Ja dt er dt jg gjør, mns så får jeg mld, koden er invalid hehe,

er det f.eks slik u skrev den XXXX-XXXX-XXXX? eller hadde du ikke no bindestrek? har prøvd litt av vert nå, men når u er inne på fifastore, hva velger du der da? det er jo bare live season og creation center..??

ps3?

Les litt lengre ned på mailen du fikk fra cdon.. du må trykke firkant, ikke trekant

Lenke til kommentar

Ja dt er dt jg gjør, mns så får jeg mld, koden er invalid hehe,

er det f.eks slik u skrev den XXXX-XXXX-XXXX? eller hadde du ikke no bindestrek? har prøvd litt av vert nå, men når u er inne på fifastore, hva velger du der da? det er jo bare live season og creation center..??

ps3?

Les litt lengre ned på mailen du fikk fra cdon.. du må trykke firkant, ikke trekant

Ja, takk fikk det til nå :) men hvor er mye pack station?

8. Your packs will be waiting for you in the

“My packs” section

Skrev inn koden, gikk til UT-store, ingenting der??

Lenke til kommentar

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHhahahahahahah!!

Ligger under 2-0 og scorer i det 81. minutt. Fyren jeg spiller mot skal da prøve å spille defensivt og trille balle. En feilpasning senere og 2 - 2. Ahhhahahahah PWNED din feige j**va sat*ns ho*e!!

:w00t: :w00t: :w00t:

Er fortsatt ikke imponert over lagkameratene når man spiller med BAP'en, nei.

Satte opp vankslighetsgraden til Legendary uten at jeg så den store foskjellen fra Fifa 10.

På World Class som jeg spiller BAP i synes jeg det er mye bedre en det var på Fifa 11...

Lenke til kommentar

Av alle jeg møter online så er de med 100 i aggression og press de mest slitsomme. Det som er fordelaktig med dem er at de som oftest er ganske dårlige så det er lett å ta en 1-2 hadetbra og score på dem, men du har dårlig tid på deg konstant igjennom hele kampen.

Rykka opp igjen etter en thriller av en kamp som var avgjørende for min del. MÅTTE vinne og møtte PSG som med sine raske vinger og max aggression (selvfølgelig) ga meg (Juventus) mer enn nok å gjøre. Fyren var jevngod med meg og scora ganske tidlig, og det tok maange forsøk før jeg fikk satt målene mine: begge med 1-2 oghadetbra mål.

Hadde en skikkelig feit sjanse også hvor langskuddet mitt langs bakken, keeperen fikk såvidt fingra på ballen, som gikk i stanga, traff hodet på keeper, gikk i tverrliggeren og klarert på streken. På det tidspunktet var det 1-1 og kan tro naboene lurte på meg (åpen verandadør) :whistle:

(Men jeg tror naboene lurer på meg uansett etter at jeg fikk fifa 12 og begynte h2h seasons. Alle kampene er viktige og da går det ikke langt mellom "ÅÅÅÅÅH", "OOOOOOOOH" og andre litt verre ord..

Lenke til kommentar

Er Anzi Malalakakakalakakkakoko det nye Real online også nå eller? haha :p Kun pga Eto`o??

FIFA12 er totalt urealistisk. Nå har Andy Carroll scora opptil flere mål for Liverpool.

Edit: Både med hodet og langskudd.

Jeg tenkte det samme her om dagen, Rooney kom med 26 og Carroll med 25 etter sesongen. Må være noen pool fans som har vært med å laget spillet..

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...