Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg skulle redigere litt på defult formasjonen til Real Madrid sånn at den ble mer sånn jeg ville ha den. Men hver gang jeg jeg skal til å lagre så fryser hele spillet og jeg kan ikke få gjort noe. Noen med samme problem som kan hjelpe?

Eventuelt om noen har sett en post om dette på ea forumet.

Egentlig ganske krise dette her.

Prøv å last ned lagoppdatering.

TAKK TAKK TAKK TAKK. Det funket. Tusen takk. Yeah.

Lenke til kommentar

Er det noen som har en tips til en ny spiller, spilt 4 kamper online, tapt alle, ganske overlegent og

Føler alle vender så fort, og at jeg bommer på alt av taklinger. Og jeg kan ingen finter. Og når jeg kommer i angrep blir jeg fort løpt ned.

Vet jo at r2 er løpe knappen, men ønske det var tutorial etc på finter og alt annet bak der, vender dritt tregt i forsvar og i angrep.

Elsker spillet, men håpet jeg kunne matches med folk på mitt nivå, altså dritt dårlige :p

Lenke til kommentar

Det ligger mange gode skills tutorial på youtube. Ville anbefalt deg å se på de, og testa ut i arenaen senere.

Det er uansett ikke alle du trenger. De som jeg bruker mest er.

-Skuddfinte

-Rulett/360

-Oversteg

-Kropsfinte

Og skilled dribble RT og LT

Du bør fokusere på disse først og så kan du øve på de andre når disse sitter.

Ellers anbefaler jeg deg å ikke holde R2 inne hele tiden, da får du dårlig kontroll. Bruk også L2 når du vender, spilleren har da god kontroll.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

takk for det, ja youtube kan brukes til så mangt, får sjekke ut litt, syntes manualen var litt snau også til å lære meg noe basic, men ser jo når jeg startet opp spillet at de forventer omtrent at jeg har spilt fifa 11, og bare viser det som er annerledes.

sliter mest i forsvar når jeg skal bruke a, altså jockey eller hva det heter (tror eg) og når jeg skal takle, samt å bruke lb til å folka til å gå sammen om en dude.

takk for tipset med vending med l2, huff mye å sette seg inn i, men det kommer vel med tida

takk skal du ha

Lenke til kommentar

Du kan pause spillet når du er i kamp, velge "Innstillinger" - "Oppsett for Trådløs Håndkontroll" - "R1" - And tadah.

Jeg mener der hvor man ser kombinasjonene, før var den en side med alle skillsmoves, kroppsfinter, harde innlegg, stupheadinger osv osv var.

Den sto også i manualen, finnes det ikke noe sånt lenger?

Lenke til kommentar

Er det noen som har en tips til en ny spiller, spilt 4 kamper online, tapt alle, ganske overlegent og

Føler alle vender så fort, og at jeg bommer på alt av taklinger. Og jeg kan ingen finter. Og når jeg kommer i angrep blir jeg fort løpt ned.

Vet jo at r2 er løpe knappen, men ønske det var tutorial etc på finter og alt annet bak der, vender dritt tregt i forsvar og i angrep.

Elsker spillet, men håpet jeg kunne matches med folk på mitt nivå, altså dritt dårlige :p

Fokuser på mye ballbesittelse og presise enkle pasninger. Motstanderen blir ofte litt desperat etter å vinne ballen og åpner for rom til gjennombruddspasninger. Ikke gå i denne fella selv i...

Edit:

Genialt! Serverne er nede igjen!

Endret av BuerNOR_
Lenke til kommentar

Servere nede igjen.

Hei, EA. Ta dere sammen.

Mvh. FIFA-nerd

Hahaha classic innlegg. Tror jeg har spilt for mye til sammen siste uken mtp. demo, early release og første dag* med spillet i går.

*Dag = dag, kveld, natt, dusjetiden, spisetiden, pustetiden.

Spilte bare TO (!!!) kamper i dag og det var offline mot broderen. Og har ikke så mye motivasjon for å spille akkurat nå heller selv om jeg vet jeg skal være oppe noen timer. Uff, dumt.

Btw Luna, ingen bryr seg om at demo er sluppet på alle platformer i alle regioner lenger. Ser bare dumt ut nå! :D (Pirke pirke)

Lenke til kommentar

Hei, lurer på om noen kan hjelpe meg her.

Bestilte den spillpakken fra Elkjøp, men har fortsatt ikke mottatt noe spill, tror de har klart å sende til feil postnummer.

I påvente av denne leveringen, er det noen som vet hvordan det går om jeg hadde kjøpt spillet på lefdal/elkjøp i butikk, men så levert tilbake versjonen jeg mottar fra nettbestillingen min senere, og dermed få pengene tilbake (på kjøpet i butikk)? Noen som vet om butikkene har forskjellig forsegling på disse spillene slik at de kan skilles fra hverandre?

Lenke til kommentar

noen som vet hvordan jeg skal løse inn forhåndskoden jeg har fått fra CDON?? følger instruksene men funker ikke :/

PS3

1. From the main menu enter the Online tab

2. Select My FIFA 12 Online

3. Enter FIFA 12 Store

4. In the FIFA Store, press the ‘Redeem Code’ button

shown on the bottom of the screen.

5. Enter your code on the screen.

6. You will receive a confirmation pop up once code

has been successfully redeemed.

7. Go into the FIFA Ultimate Team Store

8. Your packs will be waiting for you in the

“My packs” section

Lenke til kommentar

noen som vet hvordan jeg skal løse inn forhåndskoden jeg har fått fra CDON?? følger instruksene men funker ikke :/

PS3

1. From the main menu enter the Online tab

2. Select My FIFA 12 Online

3. Enter FIFA 12 Store

4. In the FIFA Store, press the ‘Redeem Code’ button

shown on the bottom of the screen.

5. Enter your code on the screen.

6. You will receive a confirmation pop up once code

has been successfully redeemed.

7. Go into the FIFA Ultimate Team Store

8. Your packs will be waiting for you in the

“My packs” section

Gå på fifa menyen. Så går du inn i Fifa Store og trykke på Redeem Code knappen. Trekant om jeg husker riktig. Så skriver du inn den koden.

Etter det følger du bare instrukser.

Pakkene kommer ut hver 1. i hver mnd. Det vil si at du ikke får pakkene før 1. oktober, 1. november OSV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...