Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har karret meg opp til 8. divisjon etter kveldens lille online-økt. Rett og slett genialt at EA har lagd det ligasystemet, selv om jeg merker meg at noen av de jeg har møtt hører hjemme langt lenger oppe i systemet da de var perverst gode.

Siste kampen mått jeg ha seier for å ikke rykke ned til 9 igjen etter å ha møtt folk som rundspilte meg til de grader. Møtte Lille, var selv Juventus og merka med en gang at kampen ble hard. Etter 89 minutter med hardt press og store sjanser i begge ender drar jeg kanskje verdens beste finte (heelchop) og sender forsvareren hans rett ut i åkeren. Alene, skrått på mål og keeperen rusher ut. Jeg velger å finte skudd og dra meg til høyre, rettvinkla mot dødlinja. Finta funker og fra spiss vinkel triller jeg inn 1 - 0. Kan tro jeg skreik og aldri har en seier i Fifa vært så deilig!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm, jeg skulle redigere litt på defult formasjonen til Real Madrid sånn at den ble mer sånn jeg ville ha den. Men hver gang jeg jeg skal til å lagre så fryser hele spillet og jeg kan ikke få gjort noe. Noen med samme problem som kan hjelpe?

 

Eventuelt om noen har sett en post om dette på ea forumet.

 

Egentlig ganske krise dette her.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg skulle redigere litt på defult formasjonen til Real Madrid sånn at den ble mer sånn jeg ville ha den. Men hver gang jeg jeg skal til å lagre så fryser hele spillet og jeg kan ikke få gjort noe. Noen med samme problem som kan hjelpe?

 

Eventuelt om noen har sett en post om dette på ea forumet.

 

Egentlig ganske krise dette her.

 

Prøv å last ned lagoppdatering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns det er litt komisk at enkelte allerede nå begynner å klage på EA og online-løsningene deres. Skjønner at det kan være irriterende, men husk på to ting; ALLE er online i dag (bortsett fra meg) og det vil alltid være et og annet problem helt i begynnelsen.

 

Folkens, spillet ble sluppet for (teknisk sett) 23 timer siden! ;)

 

Det er sånn hvert år. De burde vite hva som kommer, og være KLAR med skikkelige servere når de vet at så mange spiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns det er litt komisk at enkelte allerede nå begynner å klage på EA og online-løsningene deres. Skjønner at det kan være irriterende, men husk på to ting; ALLE er online i dag (bortsett fra meg) og det vil alltid være et og annet problem helt i begynnelsen.

 

Folkens, spillet ble sluppet for (teknisk sett) 23 timer siden! ;)

 

Og hvert år sier EA at om noen dager så er alt fint, noe det aldri er. Serverne dems er dritt, og det er en skam at de ikke fikser dem.

Lenke til kommentar

Og når man slipper noe bør man regne med feil? Hvor lenge mener du det er rimelig at man skal ha "et og annet problem" med spillet?

 

Jeg forventer vanligvis at et fullprisprodukt er så godt som feilfritt. Mulig jeg er kravstor.

 

I allefall i mer enn under et døgn. Dette er et spill og i likhet med alle andre spill så er det enkelte feil her og der, disse blir fikset i en patch som kommer så snart EA har fått orientert seg om alle de feilene som måtte være der.

Lenke til kommentar

Syns det er litt komisk at enkelte allerede nå begynner å klage på EA og online-løsningene deres. Skjønner at det kan være irriterende, men husk på to ting; ALLE er online i dag (bortsett fra meg) og det vil alltid være et og annet problem helt i begynnelsen.

 

Folkens, spillet ble sluppet for (teknisk sett) 23 timer siden! ;)

 

Black Ops har rekorden for antall online samtidig. Servern deres datt ikke sammen. Så det har ingenting å si at det i begynnelsen.

Lenke til kommentar

Syns det er litt komisk at enkelte allerede nå begynner å klage på EA og online-løsningene deres. Skjønner at det kan være irriterende, men husk på to ting; ALLE er online i dag (bortsett fra meg) og det vil alltid være et og annet problem helt i begynnelsen.

 

Folkens, spillet ble sluppet for (teknisk sett) 23 timer siden! ;)

 

Black Ops har rekorden for antall online samtidig. Servern deres datt ikke sammen. Så det har ingenting å si at det i begynnelsen.

 

Er FIFA Black Ops?

Lenke til kommentar

Syns det er litt komisk at enkelte allerede nå begynner å klage på EA og online-løsningene deres. Skjønner at det kan være irriterende, men husk på to ting; ALLE er online i dag (bortsett fra meg) og det vil alltid være et og annet problem helt i begynnelsen.

 

Folkens, spillet ble sluppet for (teknisk sett) 23 timer siden! ;)

 

Black Ops har rekorden for antall online samtidig. Servern deres datt ikke sammen. Så det har ingenting å si at det i begynnelsen.

 

Er FIFA Black Ops?

 

Jeg tok et eksempel på spill som takler at folk spiller det uten at de knekker sammen.

Lenke til kommentar

Syns det er litt komisk at enkelte allerede nå begynner å klage på EA og online-løsningene deres. Skjønner at det kan være irriterende, men husk på to ting; ALLE er online i dag (bortsett fra meg) og det vil alltid være et og annet problem helt i begynnelsen.

 

Folkens, spillet ble sluppet for (teknisk sett) 23 timer siden! ;)

 

Black Ops har rekorden for antall online samtidig. Servern deres datt ikke sammen. Så det har ingenting å si at det i begynnelsen.

 

Er FIFA Black Ops?

 

Jeg tok et eksempel på spill som takler at folk spiller det uten at de knekker sammen.

 

Vel, noen knekker sammen og enkelte gjør det ikke. Desverre så er FIFA et av de som gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...