Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Enten er så folk helt ubrukelige på å holde på en ledelse eller så er jeg veldig treg til å komme i gang.

I to av de tre siste kampene har jeg ligget under med to mål og likevel snudd til seier. Fire av fire er vunnet, og jeg er ræva :!:

Jeg har ikke så mye konstruktivt å bidra med, synes bare det her var gøy :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke lese gjennom 90 sider for å se om det er blitt diskutert før, men har oppdaget en gigantisk feil/exploit i karrieremodus; Hvis du legger inn låneforespørsel på spillere med en kjøpeklausul, så kan du låne nesten hvem som helst. Dette ødelegger hele modusen, siden det ikke lenger blir noen utfordring å bygge et godt lag, trenger bare å låne inn de beste spillerne uten å betale noe annet enn lønna dems. Man kan jo selvsagt være "moralsk" og ikke benytte seg av exploiten, men det blir fort fristende når deadlineday nærmer seg og klubbkassa er bunnskrapt og man ha inn en ny midtstopper.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke lese gjennom 90 sider for å se om det er blitt diskutert før, men har oppdaget en gigantisk feil/exploit i karrieremodus; Hvis du legger inn låneforespørsel på spillere med en kjøpeklausul, så kan du låne nesten hvem som helst. Dette ødelegger hele modusen, siden det ikke lenger blir noen utfordring å bygge et godt lag, trenger bare å låne inn de beste spillerne uten å betale noe annet enn lønna dems. Man kan jo selvsagt være "moralsk" og ikke benytte seg av exploiten, men det blir fort fristende når deadlineday nærmer seg og klubbkassa er bunnskrapt og man ha inn en ny midtstopper.

Jeg vet hvordan man fikser den, det er ganske enkelt: ikke benytt deg av den!

Lenke til kommentar

" Vi har oppdaget at lagfilen din ikke passer til motstanderen din, og vi har avlyst kampen for å unngå urettferdig spill. Dersom laget ditt er ødelagt eller har blitt klusset med, må du slette din online lagfil og laste ned på nytt"

Det kommer opp i 6 av 10 kamper på En-mot-en sesong......

Ka i svarte betyr det?

Lenke til kommentar

Jeg har kommet til en stjernefint, åssen får jeg 2 stjernefint? Uansett hva jeg gjør med L1, skjer det ingenting. HALP PLS

Gå innpå virtual proen din, og sjekk under Accomplishments. Der ser du hva du må gjøre. Du må gjøre 5 1 stjernesfinter for å komme til 2. Du må gjøre 5, 2 stjernesfinter for å komme til 3 osv.

Det står godt forklart inne der hvor mange du har tatt, og hvor mange du mangler.

Lenke til kommentar

Jeg har kommet til en stjernefint, åssen får jeg 2 stjernefint? Uansett hva jeg gjør med L1, skjer det ingenting. HALP PLS

L2.

Alt står på button help i menyen.

Customise FIFA -> Settings -> Controller -> Button Help -> Skill Moves, om hukommelsen min er skarp.

Spiller du på norsk får du bytte. Norsk i FIFA er skada.

Lenke til kommentar

Serr, ingenting funker?!?

Jeg har som sagt 1stjernersfint, kan ikke gjøre tostjerner før jeg kommer til det nivået. Hva som må til?

Har prøvd og prøvd med triks, L2 + overstegfint (R ->) uten at det skjer noe

Hvordan sparker jeg ballen i lufta?

Se gjennom

Der ser du alle 1* fintene. Du kan også se i option inne på selve spillet og finne ut hvordan alle finter blir tatt.

EDIT: ENESTE 1* skill moven er triksing! :) prøv det, så skal du vell gå videre til nivå to.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...