Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Angående UT og utviklingsdelen av FIFA så er det forskjellige folk. EA har sagt at dem som sitter på FUT ikke har noe med utvikling av selve spillet å gjøre. Det høres også fornuftig ut, ettersom FUT stort sett er databasebehandling som skal oppdateres hver uke, mens bugs folk klager på er langt mer alvorlig og innviklet enn hvilke spillere som er in form, og hvilke spillere som ikke er det...

Det er dermed ikke slik at EA ikke ser på bugs fordi de har folk på FUT. Det største problemet de har er at dem som utviklet 2010 sitter med 2011 når det dukker opp bugs i 2010. Tilsvarende har det nok vært med 2012.

NHL ultimate team bruker nok sannsynligvis mye den samme basen som FUT, men trenger egne folk til å holde den oppdatert i forhold til ukens lag eller hva de bruker der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Slo til på PC utgaven for 299kr. Har også Xbox 360 kontroller til pcen som du nevnet noen poster tilbake at man må ha til pcen for FIFA.

Og jeg synes ikke at FIFA 11 til PC var noe dårligere en FIFA 11 til X360. Fikk i tillegg 1080p, 16xAA og 60 FPS på FIFA 11 :thumbup:

Tror jeg kan få noe av det samme med FIFA 12

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Flere covere. Må si at jeg er drittlei Rooney på coveret, burde vært en/flere nye for hvert eneste år.

Rooney and Jack Wilshere on the cover for UK, Ireland, Scandinavian and Middle East.

Australian cover. Rooney, Cahill, Kaka.

Russian cover: Berezutski and Kaká

Global cover: Rooney and Kaká.

FIFA 12 Italian cover with Rooney, Pazzini and Mexès

Piqué and Alonso on the Spanish cover

FIFA 12 French cover: Rooney, Benzema, Mexès

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...