Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk bronsje spillerne dine til å spille offline og tjen poeng.

Men siden jeg forhåndsbestilte fikk jeg noen gold packs greier fra elkjøp på mail, er det ikke like greit at jeg bruker de spillere til å spille også eller tjener jeg da mindre poeng eller hva?..

Lenke til kommentar

Men siden jeg forhåndsbestilte fikk jeg noen gold packs greier fra elkjøp på mail, er det ikke like greit at jeg bruker de spillere til å spille også eller tjener jeg da mindre poeng eller hva?..

Tror det er best å bruke de "dårlige" bronsje-spillerene først for å få poeng. Gull-spillere du ikke vil ha kan du jo selge så du får poeng til å kjøpe drømmelaget ditt.

Lenke til kommentar

Hæ? Kan ikke huske å ha fått dette. Noe du måtte bruke før release? Husker du tittelen på eposten?

Lenke til kommentar

Ok, jeg SUGER i Ultimate Team. :( Blir så deppa. Contracts går ut hele tiden (eneste måten å få contracts til å fornye er kjøpe de pakkene med coins.. men jeg har jo ikke nok coins ever fordi jeg kjøper spillere på trading market etter kamper..?) og alle er så jævlig slitne, og jeg klarer ikke å finne ut HVOR jeg skal se hvem som er sliten osv FØR kampen, finner det ikke i Squads? Ser det bare i team managemet ETTER kampen har startet.

Help me out, UT-folka. Ellers må jeg bare droppe det, helt umulig jo. :|

Som eg har sagt, kjøpr flere managere med + på contracts så går ikke kontraktene dine så fort ut.

Du finner ut stats'ene dine på spillere når du er inne i squaden din, over manageren din står det "Summary" trykk der og velg "Status" og da får du opp alt du trenger å vite om spillerene

Og ikke kjøp spillere enda, spill offline med de du har. Bygg deg opp en god slump med penger, kjøp managere som eg sa ovenfor så slipper du det stresset med kontraktskortene.

Lenke til kommentar

Hva kjører dere av manual eller assisted?

Jeg er litt flau over dette, men jeg bruker:

Auto switching - Air balls

Pass Assistance - assisted

Through pass assistance - assisted

Shot assistance - semi

Cross assistance - semi

Lob pass assistance - assisted

Jeg har lyst å bruke mer manual, men er jeg har rett og slett ikke tolmodighet til å lære det.

Lenke til kommentar

Tatt fri fra jobb - check

Kjøpt inn grandis - check

Barnefri - check

Nok drikke til å holde ut lenge - check

Fifa 12 - ........ NOT CHECK

Gud jeg kunne drept CDON, fikk bekreftelse på søndag om at spillet var sendt, forventet å ha det Onsdag, ingen ting, idag BURDE jeg ha hatt det.... ingen verdens ting. Hører med CDON hva som skjer og får svaret:

Det har vært så stor pågang på Fifa12 så vi har ikke fått sendt ut alle, du er dessverre en av disse. Jeg forhåndsbestilte med en gang det kom ut for preorder hos CDON. Jeg får heller ikke avbestille fordi den er merket som sendt, altså må jeg betale porto tilbake. Så om jeg nå går å kjøper å Lefdal ender jeg opp med å betale 399,- + 119,- porto tilbake til CDON. FML

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva kjører dere av manual eller assisted?

Jeg er litt flau over dette, men jeg bruker:

Auto switching - Air balls

Pass Assistance - assisted

Through pass assistance - assisted

Shot assistance - semi

Cross assistance - semi

Lob pass assistance - assisted

Jeg har lyst å bruke mer manual, men er jeg har rett og slett ikke tolmodighet til å lære det.

Jeg anbefaler på det sterkeste å bruke manuell gjennombruddspasning. Jeg har aldri brukt det før nå, men det er sinnsykt bra når man får det til. På kontringer osv er det gull!

Lenke til kommentar

Hvordan unlocker jeg dribleferdigheter på spilleren min? Er så dårlig info på fifa12

Du mener VP? Begynn å triks i arenaen, så tar 2 stjerne fintene osv for å komme til et nytt nivå

Kommet langt Teip? :whistle:

Bare tatt de i arenaen og spilt en kamp for å få langermet og drakta utenfor shortsen. :)

Spilte min første kamp online nå. Er det virklig sånn i år at man ikke kan bruke en egen formansjon? Er jo helt idiotisk. Ikke gikk det ann å ta rematch eller.

Er det bare noe jeg ikke ser, eller er det virkelig sånn i år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...