Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Da har spillet fryst en gang oss meg. Var rett etter en UT-kamp, men fikk i alle fall seiren.

btw, Neymar er elsk. Kommer seg unna all taklinger.

edit: you have lost connection to the ea server.... NO shit

UT funker ikke for øyeblikker for meg heller. Virker som de begynner å slite allerede.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, nå fikk jeg lyst å prøve UT men vet ikke hva jeg skal gjøre, helt ærlig. :p Kan noen hjelpe en n00b med å starte opp? Hva er det beste å gjøre med en gang? Kjøpe spillere eller spille masse kamper online eller kjøpe noe annet? Fortell fortell, n00b in need. Setter pris på kjapt svar :D

Lenke til kommentar

FIFA 12!!!

Har rukket å spille 5 online matcher - og begynner å bli lei nesten. Møter BARE Barcelona og Real Madrid. 3x Barca 2x Real...

Personlig har jeg vert Liverpool 4 ganger og City 1 gang. Har ikke fullført en kamp, har ledet 1-0 to ganger til pause, så leaver de.. Har ledet 2-0 og 3-0 og 2-1 og de leaver. Kan være etter 30 minutter eller etter 45. Har ikke opplevd å starte kampen etter pause.

Jævla pinlig.

Forøvrig har bare 2 kamper blitt registrert på statistikken min. Og jeg står med 1-0-1 ?? et tap? jeg har jo ledet hver jævla gang. Forbanna ubruklige dritt.

Nett den SYKESTE Live kampen.

United vs City, jeg var City. United opp 2-0 innen 5 første minuttene, jeg snur til 2-4 innen 15, så går scorer vi annethvert mål konsekvent frem mot 90,og jeg vinner tilslutt 5-6. Pheew.

FIFA er gøy, ass ;)

:p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lune, gi meg litt råd da om UT. :p

Spill kamper med bronselaget ditt. Spill gjerne offline turneringer eller såklart online om du mener du klarer å vinne med ett bronselag. SPAR pengene dine, og drit i å kjøp så masse pakker for du blir ripped off 95% av gangene du kjøper pakker, og de er ikke gratis.

Kan si til deg som eg har sagt til andre, spillere trenger kontraktskort for å spille, det sier seg selv. Manager kort (de gode) har somregel 3% på contracts, og jo flere av disse manager kortene du kjøper (må være ulike managere) så kan ett kontrakts kort vare lenger enn det opprinnelig er ment til å vare. For når du setter ett kontraktskort på en spiller og du har mange managere med + % på contracts så blir det lagt til kontraktene som en slags bonus.

Lenke til kommentar

OK, skal lese det innlegget mens jeg velger spillerne og bruker den "gratis" packen alle får for å bruke (welcome pack) Luna, takk. Skal ikke bruke ekte penger for nå absolutt ikke nei. Skal prøve meg online et par ganger etter CL i kveld. :) Takk for svar Snikaz og Luna!

Lenke til kommentar

OK, skal lese det innlegget mens jeg velger spillerne og bruker den "gratis" packen alle får for å bruke (welcome pack) Luna, takk. Skal ikke bruke ekte penger for nå absolutt ikke nei. Skal prøve meg online et par ganger etter CL i kveld. :) Takk for svar Snikaz og Luna!

Kan også være verdt å sjekke Fifa 12 FUT tråden.

Jeg vet heller ikke mye om FUT ennå, men etter å ha sett på en livestream som spilte fut i natt så ble jeg 300% mer interessert.

Hvis du ser her så kan du også lese deg opp på Fifa 11 FUT. Står blant annet hvordan du kan kjøpe billig og selge dyrt og andre ting som dukker opp etterhvert..

Lenke til kommentar

Og til de som har latt seg irritere over at motstanderen trykker selct/back og kontrollerer keeperen og lar AI styre forsvarerne i H2H online kan senke stressnivået ett hakk. EA_Yasha hos EA har lagt ut en tråd om fenomenet:

One of the new features we've included in FIFA 12 is the ability to take control of the goalkeeper during head-to-head games. Right now, that's possible in all game modes, online or off. By pressing the Back/Select button on your controller when your opponent has the ball, you can take over the goalkeeper and temporarily leave the rest of your team to the CPU.

While this is a feature we put in to add a little more variety, depth and fun to the gameplay experience for you, some of your feedback so far suggests it could be something exploited during online competitive gameplay.

As ever, we study your feedback very closely, so once the game arrives and you've had a chance to play a good number of online games and had a chance to see how people behave, we'd love to hear more. Do you like it in offline game modes, against your friends or the CPU? And what do you make of it in competitive online games – whether that's Head to Head or Online Friendlies?

The more feedback we get based on your actual experience with the game, the better we'll be able to assess what we can do for the benefit of the FIFA 12 community in this regard.

Looking forward to your comments...

Foreløpig er det 6 sider som i større eller mindre grad vil ha vekk denne muligheten - jeg ser faktisk fordelen av å styre keeper i corner og frisparksituasjoner, og har ikke lagt merke til at så altfor mange har lent seg på dette i mine onlinekamper, men ser at det er litt poengløst av EA å introdusere et helt nytt forsvarsystem (Tactical Defending), men å inkludere en måte å unngå hele dritten på.

Som noen sa det der borte ang tactical Defending tutorial:

"Welcome to the new defending tutorial in Fifa 12.

When the opponent have the ball press select.

Well done! You are now ready to play online.":w00t:

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Jaja. Jeg kommer iallefall ikke til å ta en match til online før det kommer en update av noe slag. Værste dritten, bare bugs å lagging

Kamper avgjøres på at spillerne "glir" gjennom mine, ballen treffer en fyr og går inn som nytt innlegg der han volleyer den i mål.

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Uno: Det sendes som B-post

Dos: Jeg bor ikke et steinkast unna postingsstedet

Tres: Det skal innom relativt mange omsorteringsterminaler

FIFA i morgen? Nieeeet.

Hvis du bestilte fra Elkjøp er alt du nevner over her, feil.

1. Elkjøp sender A-post

2. Landet er relativt godt dekket når det gjelder A-post, alt innlevert før kl 1600, er stort sett i destinasjonspostkassen dagen etter.(gjelder også klump)

3. A-post går med fly, dvs. all post er fremme på natten og sorteres før det sendes ut til terminalen hvor postmannen jobber :)

konklusjonen er at du med all sannsynlighet har spillet i morgen.

Lenke til kommentar

Uno: Det sendes som B-post

Dos: Jeg bor ikke et steinkast unna postingsstedet

Tres: Det skal innom relativt mange omsorteringsterminaler

FIFA i morgen? Nieeeet.

Hvis du bestilte fra Elkjøp er alt du nevner over her, feil.

1. Elkjøp sender A-post

2. Landet er relativt godt dekket når det gjelder A-post, alt innlevert før kl 1600, er stort sett i destinasjonspostkassen dagen etter.(gjelder også klump)

3. A-post går med fly, dvs. all post er fremme på natten og sorteres før det sendes ut til terminalen hvor postmannen jobber :)

konklusjonen er at du med all sannsynlighet har spillet i morgen.

Hjelper alltid å være negativ når man får et sånt bra svar. Kanskje jeg har det i morgen da. :p

Lenke til kommentar

Ok, hvorfor skal jeg med god innernet måte folk som har shit? Lagger helt ekstremt, og legancy graua før kampen viser at det er perfekt. Herlig EA. Det ene dere virklig burde fikse er fortsatt elendig.

Så EA burde stå ansvarlig for andres linje sånn at din opplevelse blir bedre? :roll:

1. H2H er Peer2Peer

II. EA ordner kontakten mellom to spillere, resten går utenom EA-server

C. Den som har hjemmebane er host, og det er den med høyest opplastingshastighet av de to som møtes.

5. Lagg skjer. Spiller du mot Diego i Alicante med 1 mbit ned, 256k opp så blir det lagg.

X. Quit kampen før 5 minutter og spell igjen.

Win!! :D

'edit: WTF er legancy graua?

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...