Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen med tilgang til FUT sjekke prisen på gullpakker i MSP?

5000 coins / 80 MSP

7500 coins / 120 MSP

Gått ned såpass mye i pris ja. Det var godt å høre. I tillegg til 20 % rabatt er vel prisen grei. Takk for at du sjekka :)

La merke til at han AA9skillz kjøpte premium gullpakke for 96 MSpoints da han hadde -20% pga season ticket. Gullpakka husker jeg ikke..

Lenke til kommentar

Kan noen med tilgang til FUT sjekke prisen på gullpakker i MSP?

5000 coins / 80 MSP

7500 coins / 120 MSP

Gått ned såpass mye i pris ja. Det var godt å høre. I tillegg til 20 % rabatt er vel prisen grei. Takk for at du sjekka :)

La merke til at han AA9skillz kjøpte premium gullpakke for 96 MSpoints da han hadde -20% pga season ticket. Gullpakka husker jeg ikke..

Stemmer nok det. 96 MPS for en gullpakke er ikke nøyaktig dyrt. Vurderer å kjøpe 1600 MSP i morgen å få igang litt penger.

Lenke til kommentar

Mens vi har inne på pris på pakker.

Synes det er forkastlig at det går ann å kjøpe pakker og stash for ekte penger.

Jepp. Vet ikke hva 96 MSpoints er, jeg, 6-8 kroner? Det blir fort en del hvis du skal kjøpe deg til et bra lag. Han AA9skillz som det er referert til flere ganger i tråden her kjøpte ganske mange pakker på live stream i natt før han hadde brukbare spillere å bruke/trade.

Skal du gjøre det på gratismåten må du fort spille og vinne 30-40 kamper før du har litt penger å bruke..

PS. Men jeg vil faktisk heller ha mikrotransaksjoner enn månedlige avgifter så får man heller velge om man vil drive med FUT eller ikke.

PSS. Får trøste deg med at ingenting er utelukket deg selv om du ikke vil betale. Har spilt nok Facebookspill som lar deg velge de dårligste tingene med ingame currency, men skal du ha de saftige sakene MÅ du betale med cash - ingen alternativ og det er da jeg fjerner spillet og gjør noe annet..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Hadde en sykt kul første kamp. Jeg var Lille og han var Napoli. Han eier meg hele første omgang og jeg slipper unna med flere nødskrik. Jeg klarer å holde nullen helt til 45 min da sprekker jeg og slipper inn 2 raske rett før pause. Andre omgang går jeg rett i angrep og ting stemmer mye bedre nå. Jeg klarer å få et tidlig mål og begynner å jage redusering. Det klarer jeg 89 min, deilig mål. Blod på tann 90 min smeller det igjen og jeg vinner 3 - 2. Deilig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mens vi har inne på pris på pakker.

Synes det er forkastlig at det går ann å kjøpe pakker og stash for ekte penger.

Jepp. Vet ikke hva 96 MSpoints er, jeg, 6-8 kroner? Det blir fort en del hvis du skal kjøpe deg til et bra lag. Han AA9skillz som det er referert til flere ganger i tråden her kjøpte ganske mange pakker på live stream i natt før han hadde brukbare spillere å bruke/trade.

Skal du gjøre det på gratismåten må du fort spille og vinne 30-40 kamper før du har litt penger å bruke..

In the United States, 80 points are equal to US$1. Så med dagens kurs er det 5.76 kroner for 80 points. Hvertfall i united states da.

Lenke til kommentar

FIFA 12!!!

Har rukket å spille 5 online matcher - og begynner å bli lei nesten. Møter BARE Barcelona og Real Madrid. 3x Barca 2x Real...

Personlig har jeg vert Liverpool 4 ganger og City 1 gang. Har ikke fullført en kamp, har ledet 1-0 to ganger til pause, så leaver de.. Har ledet 2-0 og 3-0 og 2-1 og de leaver. Kan være etter 30 minutter eller etter 45. Har ikke opplevd å starte kampen etter pause.

Jævla pinlig.

Forøvrig har bare 2 kamper blitt registrert på statistikken min. Og jeg står med 1-0-1 ?? et tap? jeg har jo ledet hver jævla gang. Forbanna ubruklige dritt.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Da datt spillet i postkassa her også fra Elkjøp! :)

Jeg tenkte å lage Lyn i Creation Centre og bruke de i karrieremodus. Har nemelig hørt at man kan "swappe" lag fra andre ligaer, så da tenkte jeg skulle "swappe" Lyn inn i Tippeligaen og spille med dem i karrieremodus, men går dette uten å betale for disse "Creation Centre" pakkene? :)

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...