Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei

har ikke spilt fifa siden 08, men etter å ha sett på streamen over så liker jeg det jeg ser.

men er det mye nytt å sette seg inn i, føler litt med fifa og andre ea sports spill at det har skjedd så mye at jeg havner litt bak.

liker det med korta, osv, hvordan fungerer egentlig det, for man utdelt et random sett med kort, så får man penger ved å vinne kamper eller no? og bygge sterkere lag, samtidig så kan man bruke irl penger på å kjøpe nye "decks"?

fifa 12 ser jo unektlig bra ut

Lenke til kommentar

Det med "korta" heter Ultimate Team. (FIFA Ultimate Team - FUT)

Ja, du starter med en kjip "Bronze"-gjeng. Det er mulig du må ha noen kamper offline for å få nok coins til å oppgradere laget til noe brukanes.

Du får coins (eller penger) etter hvordan du spiller. En scoring gir typisk 50-75 coins. Et imot gir -25. (tall fra hukommelse).

Vinner du en kamp online får du rundt 6-700. I tillegg er det cuper du kan spille online/offline som gir en større gevinst totalt. Enkelte av disse cupene har krav som "alle spillere skal være fra samme liga", "alle spillerne skal maks være fra 3 klubber" osv.

Har du spilt FIFA kommer du raskt inn i det. Nytt av året er tactical defending - her stiller alle på bar bakke, men første inntrykket er at det er langt vanskeligere å forsvare seg... =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...