Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Takk for svar tidligere i dag gutta. Dersom noen har tid og lyst til å sjekke, har jeg to spørsmål til:

1. Ligner Adel Taraabt?

2. Riquelme - har han 5 stjerner i år?

Om noen har en liste på 5-star players tar jeg gjerne i mot en slik én. Håper man kan endre det på "edit player" iår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan e stemningen fra tribunen under kamp? Er det kommet nye kommentatorer for svensk og spansk? Og hvilke nye stadioer er laget?

Forsatt misunnelig på dere, heldiggriser...

Stemninga er vell lik som på Fifa 11. Altså ikke særlig god :p

http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-12-stadium-list/

Der har du alle stadioene.

Er norsk release egentlig på torsdag? Så jeg må vente helt til torsdag før Gamestop vil gi meg min utgave av spillet?

Norsk release er torsdag ja. Så ifølge regelene får du det ikke før torsdag

Takk for svar tidligere i dag gutta. Dersom noen har tid og lyst til å sjekke, har jeg to spørsmål til:

1. Ligner Adel Taraabt?

2. Riquelme - har han 5 stjerner i år?

Om noen har en liste på 5-star players tar jeg gjerne i mot en slik én. Håper man kan endre det på "edit player" iår.

Kan du gi meg hvilket lag de spiller på? så skal jeg sjekke

Lenke til kommentar

Noen andre som har begynt ekstremt dårlig på H2H seasons? 9-3-4 er ikke spesielt bra, men hvis eg klarer å la vær disse idiotiske tapene som kommer med jevne mellomrom. Spilte to kamper nettopp, tapte mot Napoli, den var grei nok. Der var han best. Siste kampen mot City, der skapte ikke motstanderen noe men likevel var det rett før han vant. Snudde kampen helt i slutten til 2-1. Spiller med juventus.

Lenke til kommentar

Var det jeg tenkte på ja. Hjertlig takk for at du tok deg tid, det settes pris på. Igrunn ganske merkelig at tidenes playmaker som har "skapt" noen av de feteste fintene ever har fire stjerner, men så er det jo skapt av EA. Alanzinhho derimot, han har fem stjerner (på 11 i alle fall) Stusselig.

Lenke til kommentar

Noen andre som har begynt ekstremt dårlig på H2H seasons? 9-3-4 er ikke spesielt bra, men hvis eg klarer å la vær disse idiotiske tapene som kommer med jevne mellomrom. Spilte to kamper nettopp, tapte mot Napoli, den var grei nok. Der var han best. Siste kampen mot City, der skapte ikke motstanderen noe men likevel var det rett før han vant. Snudde kampen helt i slutten til 2-1. Spiller med juventus.

Har starta dårlig ja, 14-8-9 eller noe sånt :/ Men kommer seg vell :)

Lenke til kommentar

Det er jo også en ting i spillet som kan misbrukes online, som jeg ser en del av de jeg har spilt mot gjør. Nemlig å styre keeper og la AI'en kontrollere forsvaret. Da blir finter/dribling nokså ineffektivt, da AI sjeldent går på dette, som sikkert mange har opplevd i offline modus. Skjønte ikke hvordan noen kunne være så immune mot finter osv., men skjønner det nå :( Mange på EA forumet som klager på det samme...

Lenke til kommentar

Det er jo også en ting i spillet som kan misbrukes online, som jeg ser en del av de jeg har spilt mot gjør. Nemlig å styre keeper og la AI'en kontrollere forsvaret. Da blir finter/dribling nokså ineffektivt, da AI sjeldent går på dette, som sikkert mange har opplevd i offline modus. Skjønte ikke hvordan noen kunne være så immune mot finter osv., men skjønner det nå :( Mange på EA forumet som klager på det samme...

Hvis det er sånn at forsvaret blir ai når man styrer keeper, på online games, hva slags nivå ligger de på da? proffesional? Legendary?

Lenke til kommentar

Her er alle 5 stars skill playerne som folk vet om så langt :thumbup:

Here is the list I have been able to compile thus far!

Lincoln -- 74 -- A. Florianopolis

Carlos Alberto -- 74 Bahia

Elkeson -- 75 CAM -- Botafogo

Maicosuel -- 76 CAM -- Botafogo

Marcio Azevedo -- 69 LB -- Botafogo

Alex -- 81 CAM -- Corinthians

Morias -- 73 CAM -- Corinthians

Roger -- 75 CAM -- Cruzeiro

Wallyson -- 76 CF -- Cruzeiro

Ronaldinho -- 84 CAM -- Flamengo

Rafael Sobis -- 75 ST -- Fluminense

D'Alessandro -- 81 CAM -- I. Porto Allegre

Ilsinho -- 75 CAM -- I. Porto Allegre

Valdivia -- 78 CAM -- Palmeiras

Ganso -- 83 CAM -- Santos

Neymar -- 84 CF -- Santos

Lucas -- 82 CAM -- Sao Paolo

Marlos -- 74 CF -- Sao Paolo

Felipe -- 76 CAM -- Vasco

Diego Souza -- 77 CAM -- Vasco

BPL ::::::

Nani -- LW 85 -- Manchester United

Ben Arfa -- RW 79 -- Newcastle united

Taarabt -- CAM -- QPR

LIGUE 1::::::::

Bastos -- 83 LM -- Lyon

Gourcuff -- 81 CAM -- Lyon

Menez -81 CAM -- PSG

Serie A:;::::::

J. Martinez -- 74 LW -- Cesena

S. Jovetic -- 81 CF -- Fiorentina

Elia -- 79 LM -- Juventus

Pato -- 85 ST -- Milan

Ibra -- 88 ST -- Milan

Robinho - 84 CF -- Milan

Cassano -- 83 CF -- Milan

El Shaarawy -- 73 CAM -- Milan

Lavezzi -- 85 LW -- Napoli

Giovinco -- 81 CAM -- Parma

Bundesliga;::::::

Ortega -- 69 CAM -- Bayern Leverkusen

Ribery -- 88 LM -- Bayern Munich

Portoguese League

Varela -- 81 LW -- FC Porto

Kelvin -- 69 CF -- Rio Ave

BBVA --

Alexis Sanchez

Wellington Silva -- 69 LW -- Levante

Ronaldo --

Russian League --

Boussoufa -- LM 82 -- ANZ

Danny -- cam 84 -- zenith

McGeady -- RM 81 -- SPM

Carlos Eduardo -- CAM 81 -- RUB

Mexican League --

RW -- Danilinho 74 -- TIGRES

COLUMBIA -- Moreno -- CF 73

GREECE -- Fetfatzidis 71 -- CAM -- Olympiakos

Om man kan endre det aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

*tekst*

Hvis det er sånn at forsvaret blir ai når man styrer keeper, på online games, hva slags nivå ligger de på da? proffesional? Legendary?

Ut ifra det jeg har lest ligger de på "World class", dessverre. Så at en fra EA svarte en fyr på Twitter at han ikke trodde det ville bli misbrukt, noe folk allerede gjør.

Lenke til kommentar

Hvordan styrer de idiotene keeperen? Og kan de seriøst gjøre dette i en ranked online kamp head to head season? Hva trykker dem på da liksom? Det er jo tragisk...

Samme som på demoen? Select

Det tar ikke lang tid før de fleste er på et høyere nivå defensivt enn World Class, og da er det ikke problem lenger. Nivået på World Class er ikke så voldsomt høyt heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...