Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er spillerutvikling i FIFA 12 like bra som i FIFA 10? Dvs, du kan øke spillerens totale poengsum med 1 eller 2 iløpet av en god sesong...?

Spillerutvikling er blitt veldig bra. Hvor mye du kan øke varierer med tanke på alder, spillerens max potensial i forhold til nåvereden potensial osv. En unggutt som har rundt 60-70 og potensial på kanskje 95 vil gå opp betydelig mere enn f.eks det Ronaldo gjør, om han kan gå opp i heletatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

hmm... Tikka inn bud på Young på £37 000 000 her nå, fra.......... Ja du gjetta riktig, WOLVES! HAHA! :p

Edit: Bildebevis,

22e0593e.jpg

Edit 2 : Nå, 42!! HAHA! Men jeg selger ikke :p

hvordan fekk du til å skaffe det på ps3?:o

Lagde US konto, kjøpte season ticket der, og lasta det ned.

• Liker 1
Lenke til kommentar

prøvde det samme selv, men fekk ikke det til med verken visa eller verdikort.

Går ikke med visa/verdikort. Du må gjøre noe sånn spesiell greie som jeg ikke vet, siden jeg ikke har PS3, men det står forklart for noen sider siden. Men nå er jo snart spillet ute, så er vlel litt waste å betale så mye for 2-3 dager gaming? :)

Lenke til kommentar

prøvde det samme selv, men fekk ikke det til med verken visa eller verdikort.

Går ikke med visa/verdikort. Du må gjøre noe sånn spesiell greie som jeg ikke vet, siden jeg ikke har PS3, men det står forklart for noen sider siden. Men nå er jo snart spillet ute, så er vlel litt waste å betale så mye for 2-3 dager gaming? :)

Du må kjøpe amerikansk verdikort, gjennom diverse sider som tilbyr det osv.. litt stress, men totalt verdt det for noen dager siden.. ikke verdt det nå! Regner med den slutter å virke imorgen, da spillet har release i USA da :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...