Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare spilt med det i det siste. Har du noen tips? Merker at det ikke skal mye til for at skuddet går utenfor iallefall!

 

Øvelse gjør mester egentlig. Det du bør ha i bakhodet når du skyter er at du må være mer nøye med skytingen enn før. Det skal ikke en stor bevegelse med joysticken før skuddet eventuelt går utenfor. Bruk små bevegelser når du skyter.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd Be a Pro i fullversjonen? Er karriere-modusen fortsatt like tilbakestående eller er ting gjort mer realistisk? Snakker om alt fra kontrakter til flyten i spillet på banen.

Har bare positive opplevelser fra karrieremodus så langt. Riktignok bare spilt fem seriekamper, men...

 

Det eneste jeg har sett som er litt jalla er at aktiviteten på transfermarkedet er helt hinsides. Det er stjernespillere som bytter klubb i fleng. Enda verre enn virkeligheten, faktisk. Player Growth er i hvert fall tilbake, og rammeverket rundt ser i det hele tatt mye mer forseggjort ut.

Lenke til kommentar

Arg! Tenkte jeg skulle begynne å leke meg litt med FIFA12 Creation Centre for å ha ting klart til jeg eventuelt plukker opp spillet i morgen, men det viser seg at for å få åpnet alle muligheter så må jeg aksessere FIFA12 in-game store og kjøpe noe greier...

 

Vet ikke hvordan prisene er så skal ikke si så mye på det enda, selv om jeg syntes det er tragisk å eventuelt kreve banale summer for noe slikt men at du ikke kan kjøpe tilgang via nettsiden er jo bare latterlig.

Lenke til kommentar

Irriterende at de ikke får fjernet slike feil før spillet kommer ut. Er liksom ikke særlig kult å tape en kamp hvis keeperen din "tar en Vorm".

Dette skjedde jo faktisk iblandt på Fifa 11 leeenge etter release. Fikk noen sånne mål mot meg når jeg spilte med kamerater. Utrolig kjipt å tape på sånt men det skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...