Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Jeg synes dette med fart har vært helt greit: når du først er forbi en spiller er det lett å komme seg videre med en rask spiller.

Det jeg hater er at økt vanskelighetsgrad = AI blir raskere sånn at Accrington har raskere forsvarere på 1,90 enn Ronaldo. DET er fail i mine øyne!!

Så vanskelighetsgraden påvirker AIen sin raskhet ja. Var det jeg trodde.. Jeg spiller jo på legendary. Men da kan jeg jo bare bruke slideren å skru ned fart fra 50 til 45 elns da så blir det utjevna? Noen som har noen gode setups akkurat her?

Er dette jeg klager på altså. Ikke at folk kan matche Ronaldo sin fart, for det finnes jo spillere, men det at når Ronaldo har fri bane, så bør han løpe fra de fleste forsvarere noe han ikke gjør på Legendary.

Når det gjelder omvendt, så merker jeg at Aguero osv ikke har problemer med å løpe fra Contrao på legendary. Så skal prøve å skru ned litt toppfart :)

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legendary er helt utrolig vanskelig i år, eg klarer ikke å vinne noen kamper i min karriere med Real Madrid, tapte 7-1 på Bernabeu mot Atletic Bilbao første kamp, 8-3 tap Sammenlagt mot Barcelona i Supercopa. Det er utrolig vanskelig å stoppe dem, og de bommer aldri på sine sjanser.

Lenke til kommentar

Ble lettere irritert i dag, litt ut i sesong 2 så krever Rooney å bli solgt, og styret krevde at jeg godtok ett av budene som kom..

Endte med at jeg tok budet til Real Madrid på £111 000 000..

Kjøpte tilbake Ronaldo for 123.. :p

Så noen nevnte å spille med EU kontoen her, det får ikke jeg til?

Når jeg starter det opp så får jeg beskjed om å bytte til kontoen med Season Ticket på..

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Ble lettere irritert i dag, litt ut i sesong 2 så krever Rooney å bli solgt, og styret krevde at jeg godtok ett av budene som kom..

Endte med at jeg tok budet til Real Madrid på £111 000 000..

Kjøpte tilbake Ronaldo for 123.. :p

Så noen nevnte å spille med EU kontoen her, det får ikke jeg til?

Når jeg starter det opp så får jeg beskjed om å bytte til kontoen med Season Ticket på..

Bare xbox folk som kan spille med EU :p

Men Ronaldo for 123? Seriøst.. Jeg måtte ut med 118 for Neymar :p

Legendary er helt utrolig vanskelig i år, eg klarer ikke å vinne noen kamper i min karriere med Real Madrid, tapte 7-1 på Bernabeu mot Atletic Bilbao første kamp, 8-3 tap Sammenlagt mot Barcelona i Supercopa. Det er utrolig vanskelig å stoppe dem, og de bommer aldri på sine sjanser.

Vil anbefale å skru ned AIen sin sprint speed, fordi sprint speeden til AIen blir boostet ettersom hvilken vanskelighetsgrad du har på, så om du spiller på legendary så er spillere mye raskere enn det de egentlig skal vere. Vil anbefale sprintspeed på rundt 45 ca. Da blir det utjevnet litt emre.

Lenke til kommentar

Jeg merker at det klør litt i CM-fingrene i år. Tror det kan bli bra..

Jeg leste at noen opplevde litt vel mange skader, så i frykt for at hele squaden ligger på sykehus så justerte de ned skadefrekvens til 30 og seriøsitet til 10.

Bekreft/ avkreft vær så snill :)

'edit: gjerne også litt om transfers av AI: bra/dårlig realisme..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Tjæh.. Hvor realistisk er det å få bud fra RBK på Hernandez på £12m?

Men det virker bedre, kommer masse bud på spillere som er til salgs og ikke til salgs. Man kan velge å utsette avgjørelser også. Men det er noen syke priser igrunn. Hos meg er iallefall noen av disse overgangene..

Silva til Arsenal for 40

Tevez til Milan for 33

Sagna til Shitty for 30

Pastore til Juve for 35

Rooney til Real for 111

Lucas til United for 70

Gøtze til United for 60

Sneijder til Shitty for 49

Zlatan til Anzi(!!!) for 45...

For å nevne noe..

Det som IRRITERER meg med FIFA, er at de ennå ikke har fått med CL fra starten av for de klubbene som er kval irl i samme tidsperiode..

Lenke til kommentar

Jeg merker at det klør litt i CM-fingrene i år. Tror det kan bli bra..

Jeg leste at noen opplevde litt vel mange skader, så i frykt for at hele squaden ligger på sykehus så justerte de ned skadefrekvens til 30 og seriøsitet til 10.

Bekreft/ avkreft vær så snill :)

'edit: gjerne også litt om transfers av AI: bra/dårlig realisme..

CM = manager?

Jeg sliter ikke med skader, men det hender iblandt at jeg får noen, men det er knallharde taklinger fra motstander. Skjer også iblandt at jeg pådrar spillere strekk ved å løpe laaange distanser når spilleren er kjei. Var alene gjennom med Hernandez idet en strekk satte han helt ut av spill. Ble skadd i 3 uker.

Transfer er veldig bra. Stor klubbene kjøper stort. Lav klubbene låner reserver på toppklubbene. Real Madrid kjøpte blant annet Sneijder, Bale, mens de solgte Higuan til Inter.

Transfer gjevnt over mye mere seriøst og realistisk. Deadline day er også veldig morsomt. Har oversikt over hvor mye penger som blir brukt iløpet av den dagen osv.

Lenke til kommentar

Tjæh.. Hvor realistisk er det å få bud fra RBK på Hernandez på £12m?

Men det virker bedre, kommer masse bud på spillere som er til salgs og ikke til salgs. Man kan velge å utsette avgjørelser også. Men det er noen syke priser igrunn. Hos meg er iallefall noen av disse overgangene..

Silva til Arsenal for 40

Tevez til Milan for 33

Sagna til Shitty for 30

Pastore til Juve for 35

Rooney til Real for 111

Lucas til United for 70

Gøtze til United for 60

Sneijder til Shitty for 49

Zlatan til Anzi(!!!) for 45...

For å nevne noe..

Det som IRRITERER meg med FIFA, er at de ennå ikke har fått med CL fra starten av for de klubbene som er kval irl i samme tidsperiode..

Ser ut til at Shitty har masse penger og kommer til å gjøre en bra sesong. :w00t:

Ser dog greit ut - noen overraskelser vil det alltid være..

CM - Career mode, ja :)

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

@SnikaZ: Bare lær deg å spille. Det er ikke noe problem å løpe fra forsvarere med raske spillere.

Greit nok, men når farta til motspiller går utifra vanskelighetsgraden så synes jeg det blir helt feil. Når motspillere på legendarisk blir raskere enn hva de egentlig skal vere PGA de blir oppjustert. Da skrur jeg heller ned sprint speed til ett sted mellom 45-48 for å få det tilbake til normalt.

Lenke til kommentar

@SnikaZ: Bare lær deg å spille. Det er ikke noe problem å løpe fra forsvarere med raske spillere.

Greit nok, men når farta til motspiller går utifra vanskelighetsgraden så synes jeg det blir helt feil. Når motspillere på legendarisk blir raskere enn hva de egentlig skal vere PGA de blir oppjustert. Da skrur jeg heller ned sprint speed til ett sted mellom 45-48 for å få det tilbake til normalt.

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...